Terug

Stop-zetten van contract,

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: Celside Insurance

21/05/2023

Beste, in 2016 heb ik via Telenet een nieuwe gsm aangekocht die werd automatisch met een verzekering , deze werd iedere maand automatisch van de rekening gegaan , we hebben dit nooit nodig gehad en besloten vorig jaar dit stop te zetten , dit werd via mail gedaan en dus ook bevestigd, nu zie ik vandaag dat er 69,99€ van de rekening werd gegaan via domiciliëring , terwijl deze vorig jaar is stopgezet , bij verder nazicht van de rekening bleek dus ook dat er iedere maand 5,99€ van de rekening bleef gaan , terwijl het contract toch werd stopgezet

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: M. T.

24/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. T.

Naar: Celside Insurance

21/05/2023

Maandag hebben ze mij opgebeld , jammer genoeg werd er geen Nederlands gesproken toen ik het vroeg om Nederlands of Engels werd de telefoon ingehaakt , sedertdien niks meer van hen vernomzn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform