Terug

Stofzuiger reeds stuk bij aankoop en gemaskeerd met klevers.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: VANDEN BORRE

21/10/2023

Beste, Ik heb in augustus 2023 bij Vanden Borre te Herentals een sledestofzuiger gekocht van het merk AEG, zonder zak. Hij is nu enkele weken in gebruik toen ik ontdekte dat het deksel van de filter onderaan de stofzuiger niet goed gesloten was, er waren door de winkel al enkele stickers opgeplakt om de boel dicht te houden. Daarop ben ik vandaag naar de winkel geweest omdat het natuurlijk onder garantie valt. Nu moet de stofzuiger naar de hersteldienst, en zal waarschijnlijk enkele weken wegblijven. Hierop vroeg ik of ze dan een vervangtoestel willen meegeven omdat ik anders voor x aantal weken zonder stofzuiger zit. Op het laatst van de papierhandel voor het reservetoestel krijg ik droog te horen dat ik 50 euro moet betalen om die stofzuiger mee te nemen. Dat was me tevoren ook niet gezegd. Mijn stofzuiger van 240 euro moet ik in volle vertrouwen achterlaten om te herstellen en nu zou ik 50 euro moeten betalen … ik heb dit geweigerd omdat ik dat echt niet eerlijk vind. Als ik zelf het toestel zou stuk gemaakt hebben of dat het al een leeftijd zou hebben dan zou ik die borg direct betaald hebben, maar op deze manier vind ik het niet eerlijk!Einde van het verhaal, ik koop een nieuwe stofzuiger … ik krijg een kapotte stofzuiger waarvan de filterklep niet sluit en is dicht geplakt met plakkers … na enkele weken gebruik moet ik hem meerdere weken missen … en nu zou ik nog een borg van 50 euro moeten betalen voor een reserve toestel …Dus geen borg … geen reservetoestel en zit ik nu x aantal weken zonder stofzuiger. Is dat klantvriendelijk, ik zou eigenlijk zelf een borg moeten vragen om mijn toestel achter te laten, want heb al meerdere klachten gehoord en gelezen dat een herstelling niet terug is gekomen of na herstel opnieuw stuk is … Vanden Borre … 100% vertrouwen is hun leuze …Vanden Borre … voor ’t leven … jawadde Vriendelijke groeten Gerda Wellens

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: G. W.

24/10/2023

Beste,De aankoop van de stofzuiger dateert van 04/08, nu pas meer dan 2 maanden na aankoop wordt er gemeld dat de filterklep van de stofzuiger vastgeplakt zou zijn?Helaas zo lang na aankoop kunnen wij dit niet meer nakijken wat er al dan niet gebeurd is.Het toestel zal op atelier worden nagekeken en indien nodig worden hersteld.Indien je wilt beschikken over een vervangtoestel, is dit altijd mits de betaling van een waarborg.Een andere oplossing hebben wij helaas niet.CynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

G. W.

Naar: VANDEN BORRE

24/10/2023

Beste,Als je goed gelezen hebt had ik hem maar een paar weken in gebruik.Ik heb hem die datum aangekocht omdat mijn ecocheque anders zou verlopen, dat verklaart de aankoop en de latere ingebruikname. Niet dat dit jullie zou interesseren, maar dan weet ge de reden. En dan nog maar een gebruik van 1x per week. Alsook zit de filter aan de onderkant vd stofzuiger, die ik niet iedere keer omdraai. Maar Coit, goed, ik had niet anders verwacht van jullie, triestige bedoening!Vanden Borre - Voor 't Leven ... en als ge pech hebt en je al een teruggestuurd toestel in je nek geschoven krijgt, staat ge een paar weken later terug aan den toog voor herstel. Goed bezig jullie!Voor alles is een "klantvriendelijke" oplossing, behalve als het bedrijf u in de zak gezet heeft en dit niet wil/kan toegeven. Nog nooit van mijn leven heb ik een klacht ingediend of zoiets meegemaakt. Hier draait mijn maag meermaals van rond!!Gerda W.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform