Terug

Stoeltoewijzing op vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

30/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 12 oktober 2024 nam ik een vlucht van Oostende naar Sharm-El-Sheikh (booking: 100143756161), samen met mijn echtgenote. Wij hadden onze stoelen niet op voorhand gereserveerd. Bij het inchecken stelden wij echter vast dat we niet bij elkaar zaten op deze vlucht, doch een 7-tal rijen van elkaar. Aangezien dit 1 boeking betrof, hadden wij dit niet verwacht. We vlogen reeds verschillende malen in het verleden, zowel met Tui als verschillende andere maatschappijen, en het is de eerste keer dat dit gebeurd. Ik stel vast dat dit er toe neigt om klanten in de toekomst op voorhand extra te laten betalen voor hun stoelreservering, door op deze manier de mensen van éénzelfde boeking uit elkaar te halen. Dit heeft geleid tot een negatieve vliegervaring, en dit lijkt mij helemaal niet klantvriendelijk, wat toch iets is waarvoor jullie willen staan. Daarom verzoek ik u om jullie policy hieromtrend te herzien, en indien er meerdere personen op 1 boeking staan, deze effectief samen te zetten. Dat dit geen toeval was, werd bevestigd op onze terugvlucht; Hier gebeurde net hetzelfde, niettegenstaande er nog verschillende lege plaatsen naast elkaar beschikbaar waren, wat we konden vaststellen gedurende de vlucht. Met vriendelijke groeten, Dirk


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform