Terug

Stiptheidsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging trein

Klacht

T. V.

Naar: MIVB

07/10/2024

De vrouwelijke conducteur roept DOODLEUK mijn aansluiting af, dus ik ren naar het perron alsof mijn leven ervan afhangt, om daar te ontdekken dat de trein niet eens in de buurt is. Zo ver weg zelfs dat de lichten niet meer te zien zijn! En dan, alsof het nog niet erg genoeg is, blijkt dat de volgende trein AALST GEWOON OVERSLAAT, waardoor ik een VOL UUR moet wachten. Voor jullie is het natuurlijk SIMPEL: of wij passagiers nu wel of niet die trein halen, JULLIE KRIJGEN TOCH GEWOON BETAALD! Als de NMBS een privébedrijf was, waren jullie allang FAILLIET. Geen wonder dat bijna niemand nog goede herinneringen heeft aan jullie of aan het openbaar vervoer. En dan beroepen jullie je op statistieken die zeggen dat het ‘GOED GAAT’? Wat een FARCE! Mijn aansluiting is vijf minuten, maar volgens die STOMME statistieken kan mijn trein keurig ‘op tijd’ zijn, terwijl ik alsnog mijn aansluiting mis! En dat de aansluitende trein GEWOON NIET WACHT? Serieus, zouden die paar minuutjes wachten echt een WERELDRAMP voor jullie zijn? Jullie laten jullie grootste doelgroep, de studenten, gewoon in de kou staan. Laten wachten alsof het NIETS is! En dit gebeurt CONSTANT: vertragingen, gemiste aansluitingen, slecht onderhouden stations en treinen die gewoon uitvallen zonder enige vorm van communicatie. Ik sta me keer op keer af te vragen waarom ik ÜBERHAUPT nog de moeite doe om met de trein te reizen. Treinen die OVERVOL zitten, te LAAT vertrekken, of bij de minste storing meteen STILSTAAN zonder dat iemand ons fatsoenlijk informeert. Jullie geven NIETS om de reizigers, zoveel is wel duidelijk. En dan ook nog eens de PRIJZEN BLIJVEN VERHOGEN terwijl de kwaliteit van de dienstverlening steeds verder KELDERT! Als er een fatsoenlijk alternatief was voor studenten, zouden jullie nog amper werk hebben. Wat een SCHANDE! Hoe kunnen jullie blijven doen alsof dit NORMAAL is?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform