Geachte,Wij hebben het contract Easy3 vast dat afliep op 07/07/2019. Het contract werd stilzwijgend verlengd en loopt nu van 08/07/2019 - 07/07/2022, met als gevolg dat de prijzen in het nieuwe contract enorm gestegen zijn en wij nu met een stevige afrekening zitten voor ongeveer hetzelfde energieverbruik als het jaar ervoor. Concreet : 02/05/18 - 24/05/19 -> 16 384 kwh -> 3 049,34 €25/05/19 - 12/05/20 -> 16 699 kwh -> 3 711,05 €Dat is maar liefst een verschil van 662 € voor 315 kwh extra. Het extra verbruik is dan ook te wijten aan de 2 maand thuiswerk van ons beiden door de coronacrisis.Volgende bezwaren : Wij zijn nooit op schriftelijk op de hoogte gebracht van deze verlenging en met daarin de nieuwe prijzen. Enkel via een lichtzinnige email, wij kiezen trouwens om steeds schriftelijk op papier op de hoogte gebracht te worden, ook op de site van ENGIE. Dit geld ook voor onze facturen/afrekeningen.Er zou toch mogen verwacht worden dat voor dergelijke zaken het contract schriftelijk wordt aangeboden en wij telefonisch eventueel op de hoogte worden gebracht dat er wijziging op komst is.Reeds contact opgenomen met Engie zelf, waar een medewerker ons enkel kon wijzen dat wij een mail hebben ontvangen en dat wij daar niet op hebben gereageerd. Lijkt mij nogal gemakkelijk om zich daarachter weg te steken voor zulke belangrijke zaken.De mail verwijst dat de goedkoopste energieprijzen voor gelijkaardig contract worden aangeboden. Via de test op hun eigen website is dit al niet meer het geval.Wij hebben altijd correct alles betaald, u zou dan toch mogen verwachten dat u als klant op een goede service kan rekenen. En dus niet omdat er op één mail niet gereageerd werd, zomaar een contract wordt verlengd met veel hogere prijzen dan het initiële contract.Graag dan ook een herziening van de factuur naar de oude tarieven van ons initiële contract of een redelijke tussenkomst voor het enorm verhoogde extra bedrag voor quasi hetzelfde verbruik.