Onderwerp: Klacht over ongevraagd abonnement op Edreams Prime Plus
Geachte heer/mevrouw,
Op 1 februari heb ik een vliegtuigticket geboekt via uw platform, Edreams. Tot mijn verbazing ontdekte ik later dat ik zonder mijn expliciete toestemming ben aangemeld voor een abonnement op Edreams Prime Plus. Het is voor mij onduidelijk hoe dit abonnement is geactiveerd, aangezien ik niet bewust heb gekozen voor deze dienst.
Graag verzoek ik u om het volgende:
1. Onmiddellijke en volledige annulering van mijn Edreams Prime Plus-abonnement.
2. Volledige terugbetaling van de kosten die zijn afgeschreven voor dit abonnement, aangezien ik geen toestemming heb gegeven voor deze service.
Ik verzoek u vriendelijk om binnen 14 dagen te reageren op mijn verzoek en de nodige stappen te ondernemen om mijn situatie op te lossen. Mocht ik geen reactie ontvangen of als het probleem niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, waaronder het indienen van een klacht bij de Consumentenbond of de Autoriteit Consument & Markt (ACM).
Mijn gegevens zijn als volgt:
• Naam: Ronny Tourwé
• Boekingsnummer: 21069973758
• E-mailadres: ronny.tourwe@rwconsulting.be
• Datum van aankoop: 01/02/2025
Ik vertrouw erop dat u mijn klacht serieus neemt en spoedig actie onderneemt.
Mag ik er U op wijzen dat ik reeds op 12 februari geprobeerd heb om dit abonnement op te zeggen vanuit Turkije. Dit lukte niet online en dan heb ik U opgebeld met een Turks nummer +43 678 53895918.
Op 15 februari heb ik U terug opgebeld op het Nederlands nummer omdat mijn abonnement nog steeds actief was. In ieder geval was de persoon aan de lijn onbeschoft en was hij zelf aan het lachen met mijn probleemsituatie. Dit is absoluut niet goed te praten en verwerpelijk gedrag van een bedrijf. Ik wens meteen een terugbetaling te verkrijgen van het bedrag dat mij is gefactureerd.
Met vriendelijke groet,
Ronny Tourwé
Oude Weg 24, 3300 Tienen