Terug

Stilzwijgend verlengd zonder melding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Abonnementenland

18/11/2023

Beste, wij hebben sinds 2 jaar een abonnement op Penny en nu hadden we die graag stopgezet. Nu was de 2 jaar termijn tot oktober en hebben ze stilzwijgend het abonnement 1 jaar verlengd zonder mail of akkoord.Ik heb hiervoor een mail gestuurd en proberen te bellen.Kunnen wij hier nog onderuit of zitten we vast voor 1 jaar?Alvast bedankt, mvg Jimmy Dekoster

Berichten (1)

Abonnementenland

Naar: J. D.

20/11/2023

Beste,Dank u voor uw mail.Ik heb de zaak voor u onderzocht en u had opgezegd via het opzegformulier.Abonnementen op Penny kunnen via de website alleen aan het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd.Dit is zo gedaan omdat starters anders na een maand al kunnen opzeggen en dan wel het geschenk al hebben ontvangen.Via email of telefonisch kunt u per maand opzeggen.Ik heb uw opzegging daarom voor u aangepast zodat het nu afloopt met editie 26-2023 die omstreeks 12 december 2023 zal verschijnen. U was tot dan gefactureerd.Ik hoop dat ik u hiermee voldoende van dienst ben geweest.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Wij hopen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een recensie voor ons achter te laten op Google reviews? Klik dan op dezelinkMet vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform