Terug

Sterk vertraagde levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/06/2023

Beste, ik heb al verschillende meldingen gehad dat mijn postpakket afgeleverd is op 13/6 in mijn afhaalpunt. De uitbaters van het ophaalpunt laten me weten dat tot op heden 22/6 het paket nog niet is aangekomen.

Berichten (9)

GLS Belgium NV/SA

Naar: W. V.

22/06/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb de historiek van uw zending even bekeken en zie dat uw pakje sinds 13/06 in een ParcelShop ligt.U kan uw pakje gaan afhalen op het volgende adres:Name 1 Se ServiceStreet FRANKRIJKSTRAAT 10ZipCode/City BE 9290 BERLAREOpening Hours Mon: 06:00--12:30Tues-Fri: 06:00-12:00 and 13:00-18:00Sat: 08:00--16:00Sun: 10:00--13:00Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

W. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/06/2023

Beste, ik ben sinds 13/6 al verschillende malen langs geweest in dit afhaalpunt en het pakje is er niet aangekomen blijkbaar. Mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: W. V.

22/06/2023

Beste,Dit is vreemd, want het pakje werd daar fysiek gescand op 13/06 om 11u42.Het moet daar echt liggen.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

W. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/06/2023

En nu? Zij beweren dat het er niet is. Kunnen jullie dan contact opnemen met hen en dit uitzoeken aub? ?????

GLS Belgium NV/SA

Naar: W. V.

23/06/2023

Beste,Kan u ons een omschrijving van de inhoud van uw doos bezorgen zodat wij een onderzoek kunnen opstarten aub?Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

W. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/06/2023

Dit zijn 3 of 4 kleine flesjes gevuld met een voedingssupplement.

GLS Belgium NV/SA

Naar: W. V.

23/06/2023

Beste,We starten een onderzoek naar uw pakket.We houden u zo spoedig mogelijk op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

W. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/06/2023

Beste, Bij het uitpakken van mijn bestelling stelde ik vast dat 1 van de vier flesjes tijdens het vervoer (GLS) gebroken is waardoor de inhoud is uitgelopen. In bijlage vind u foto’s van de beschadigde goederen? Hoe kan ik mijn kosten hiervan terugkrijgen? Mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: W. V.

26/06/2023

Beste,Bedankt voor uw melding.U neemt hiervoor het best contact op met uw afzender. Ze zullen hiervoor het nodige doen voor een schadeclaim bij GLS.Een terugbetaling naar u toe, dient te gebeuren via de firma waar u de goederen besteld heeft.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform