Terug

Step in garantie werd hersteld, bij betaling … en krijgen de step beschadigd terug.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: ELECTRO DEPOT

15/04/2024

Beste Mijn vriend kocht een elektische stem voor me, plots werd de knop heel ingeduwd. Om te vermijden die kapot te maken dachten we hij is nog in garantie, we zullen die brengen naar de winkel ( had die step nog maar 3 maanden). Was al goed en wel. Tot we telefoon kregen van het bedrijf dat we moesten betalen omdat het zogezegd onze schuld is dat die knop kapot is, terwijl er nooit iets gebeurd was met de elektrische step… wij kwamen toe in de winkel en we waren al niet blij dat we moesten betalen terwijl er gezegd was tegen ons dat het in garantie was enz (werd zelf gezegd van de persoon van het bedrijf) wij werden dus daarover niet geïnformeerd. Ik zei dat toen we daar toekwamen dat het principe was dat wij gerust gesteld werden en dat de gevolgen ervan niet werden gezegd. Wij zeiden dus tegen het bedrijf dat wij het niet gingen betalen en dat ze de elektrische step niet moesten hermaken. Blijkt al we onze step niet gingen laten hermaken dat we de verzendingskosten moesten betalen van 97 euros …. Daar wisten we ook niets van, we vielen letterlijk uit de lucht. Het bedrijf stelde ons voor om elk de helft te betalen , ik & mijn vriend waren daarmee akkoord… Vrijdag krijgen we telefoon van het bedrijf dat wij achter onze elektrische step mochten. Bij het ophalen van onze step, was de step volledig terug in karton doos, niet bij stil gestaan om die in de winkel zelf open te doen. Bij het thuis komen, doen we mijn elektrische step open ( na zeker 3-4 weken hem niet meer te hebben). Wij doen die open en heel het scherm is beschadigd. Wij hebben die step betaald, we hebben de reparatie kosten betaald terwijl we niet akkoord waren en ik krijg mijn elektrische step beschadigd terug ??? Ik ben daarmee echt niet akkoord… daarom dat ik naar u toestuur om me hierbij te helpen, wat kan ik doen? Ik weet nog heel goed toen we gingen om de reparatie kosten te betalen werd er gezegd tegen ons dat we de knop zogezegd express kapot gemaakt hebben enz & het brijf had toen een mail gekregen met devis en foto’s van mijn step, daar is het bewijs dat ik mijn step niet beschadigd binnen gebracht heb hoe het nu is ! Hopelijk krijg ik snel een antwoord van jullie. Hartelijk dankMet vriendelijke groeten

Berichten (1)

F. V.

Naar: ELECTRO DEPOT

03/05/2024

Beste Ik zou graag een antwoord hebben van U. Of minstens antwoorden als ik bel. Ik bel al 3 dagen naar jullie … er neemt niemand op. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform