Beste, Wij heben uw bericht goed ontvangen.De garantieperiode beschermt de klant tegen technische storingen die kunnen optreden, en dit binnen een periode van 24 maanden. Onze dienst naverkoop hersteld deze gebreken gratis.Na de 24 maanden van de wettelijke garantietermijn gaat het risico over op de gebruiker van het apparaat. Dit is het tijdstip waarop de garantietermijn verstreken is.Wij werken met forfaitaire prijzen. Voor haar type toestel bedraagt de herstelling Eur 149.Hopend u hiermee voldoende te hebben geanformeerd.Met vriendelijke groeten,Sam BSH Home Appliances sa - Avenue du Laerbeek 74 - 1090 JetteE-mail: bru-bsh@bshg.comBE 0465.054.226 - RPM BruxellesLa Commission Européenne a crée une plateforme RLL, que vous pouvez utiliser pour le règlement en ligne des litiges de consommation. Vous pouvez avoir accès à cette plateforme RLL via le lien suivant ec.europa.eu/consumers/odr/.This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system. Original TextKlacht - Steelstofzuiger van povere kwaliteit - (CPTBE01447971-52) ~~~1~~~ Je hebt een klacht ontvangen van CHARLOTTE DELALIEUX Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.