Terug

steeds weer aanrekeningen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Proximus

29/12/2023

beste, sinds augustus ben ik bezig met mijn verhuis door te geven aan jullie en sinds september om mijn abonnementen op te zeggen. Ik ben op 17/ 09 overgestapt met alles (internet, tv en gsm ) maar krijg telkens weer elke maand aanrekeningen voor abonnementen die opgezegd zijn tot op de dag van vandaag. Ik heb elke maand min 4 keer gebeld naar facturatiedienst, ben al 3 keer in een proximus winkel geweest. Ik snap niet dat jullie na 4,5 maand nog steeds niet doorhebben dat ik geen enkel abonnement van jullie gebruik! Dat ik in totaal al een min. van 15 medewerkers van jullie heb moeten contacteren voor opzegging en toch nog steeds slagen jullie erin om mij een abonnementsfactuur te sturen . Kunnen jullie medewerkers dan niet op een degelijke manier een contract stopzetten?Jullie eigen technieker heeft op mijn nieuw adres zelf vastgesteld dat er geen signaal van jullie binnen komt in mijn woning en dat ik de 4de ben van die dag in de regio met hetzelfde probleem. Dus jullie eigen technieker zegt dat er een probleem is met de proximus kabel op straat. Voor deze aanpassing/oplossing moest ik min 6 weken wachten. Sorry maar 6 weken zonder internet in deze tijden dat kan niemand zich permitteren. Dus ben ik overgestapt door een technisch probleem bij jullie. Sinds 18/09 heb ik, bij de concurrentie, een abonnement voor TV, internet en gsm met behoud nummer.Ik vraag jullie met AANDRANG om te stoppen met die aanrekeningen voor abonnementen die ik niet bij jullie heb. En ook de steeds versturen van mails en sms voor aanmaning tot betaling. Of ik zie mij genoodzaakt om naar de politie te stappen voor OPLICHTING, AFPERSING en ELECTRONISCHE STALKING . Na 4,5 maand bellen , fysiek langsgaan bij proximuswinkel ben ik dit meer dan beu. Ik ben gefrustreerd, ik verdoe mijn tijd. Tijd kost geld, en ik rij niet op zeewater dus dit grapje heeft mij reeds geld gekost. Dit alleen omdat de medewerkers maar niet begrijpen dat als je een abonnement stopzet, dat je dan niet meer moet betalen voor dingen die opgezegd zijn. Nota bene, mijn abonnement is via jullie eigen klantendienst opgezegd geweest. Dus moest er iets onvoldoende opgezegd geweest zijn, is dit volledig jullie fout ! Ik zou dan als bedrijf eens nakijken of medewerkers niet wat beter moeten geïnformeerd/ opgeleid worden over wat/ welke procedure ze dan moeten volgen. Want geen elk van die meer dan 15 werknemers slagen er dan blijkbaar in om dit wel op een degelijke manier te doenMVG

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. V.

03/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-29-10.36.05.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004617479]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004617479]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform