Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 116866224.
Sinds 19 juli 2024 werden mijn diensten via de kabel regelmatig onderbroken en komen er 'blokjes ' op het scherm - het TV kijken is onmogelijk. De problemen doen zich meestal voor tussen 20.00 en 22.30 uur, en duren voort tot op heden.
BELANGRIJK: De problemen doen zich voor bij de bewoners van de Struisblokstraat en de Boskouter straat in 3370 Kerkom-Boutersem. Het is dus geen individueel probleem, maar een algemeen probleem van de INFRASTRUCTUUR. De interventies bij individuele klagers hebben geen enkel aantoonbaar positief effect gehad.
Hierdoor kunnen wij gedurende de meest interessante uren niet comfortabel naar TV kijken, en hebben we al ettelijke belangrijke en interessante zaken gemist - zoals bijvoorbeeld de olympische spelen.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de week de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding gelijk aan het abonnementsgeld voor de overeenstemmende periode te betalen, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving.
Met vriendelijke groet,
Mark Casteels,
tot nu een trouwe klant met twee abonnementen
0475 55 90 01