Beste Orange klantenservice,Ik schrijf u met grote frustratie en teleurstelling over de voortdurende problemen die ik ervaar met uw diensten en de behandeling die ik heb ontvangen. Mijn oorspronkelijke klacht dateert van 31 januari 2024, en tot op heden heb ik geen bevredigend antwoord ontvangen. Dit gebrek aan respons is buitengewoon teleurstellend.Onlangs ontvingen we opnieuw een factuur met vermelding IV/MCS24000507, zonder enige duidelijkheid over waarvoor deze factuur precies is. Mijn herhaalde pogingen om contact met uw klantenservice op te nemen waren zeer tijdrovend en soms zelfs vruchteloos. Na enkele lange wachtpogingen pogingen had ik uit nieuwsgierigheid eens naar de salesdienst gebeld Het viel me wel op dat ik gemakkelijk contact kon leggen met uw salesafdeling, die blijkbaar meer interesse toont in het aantrekken van nieuwe klanten dan in het oplossen van problemen bij bestaande klanten.Bij elk contact met uw klantenservice kreeg ik een andere medewerker en een andere uitleg, zonder enige schriftelijke bevestiging van de ontvangen informatie. Dit is niet alleen tijdrovend, maar ook uiterst frustrerend. Als druk bezette zelfstandige die vaak onderweg is, kan ik niet telkens direct reageren op telefoontjes en ben ik niet in staat om ter plekke documentatie te raadplegen.Ik eis dringend duidelijkheid over de reden achter de factuur IV/MCS24000507 en verlang schriftelijke bevestiging van de situatie. Als er nog openstaande bedragen zijn, eis ik tevens de garantie (schriftelijk) dat er geen verdere kosten in rekening zullen worden gebracht, en dat het contract definitief is beëindigd. Ik ben het zat om constant verschillende antwoorden te ontvangen zonder enige schriftelijke ondersteuning.Ik verwacht een spoedig en grondig antwoord op mijn klacht. Als deze kwestie niet snel en adequaat wordt opgelost, kan ik u verzekeren dat ik nooit meer gebruik zal maken van uw diensten of die van uw gelieerde bedrijven.Met zeer frustrerende groet,Kegels Bettina