Terug

Stauts geleverd maar niks ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/05/2024

Beste op maandag 06/05/2024 zou een levering zijn gebeurd van een amazon bestelling (boek) volgens de tracking link. Ik heb op die dag niks ontvangen. Nu blijkt dat er zogezegd is afgetekent (met de naam van mijn vriendin die de bestelling ook had geplaatst maar met de intialen van haar achternaam verkeerd geschreven).Ik zou graag een uitleg hebben waarom er voor een tweede keer al bij dit bedrijf word afgetekent met deze naam (2 jaar geleden is dit nog al voorgekomen) terwijl er niks geleverd is geweest. Nu heb ik ook nog eens problemen met de verkoper om een terugbetaling te krijgen van iets wat ik nooit ontvangen heb!Ik heb al 2 keer via een contacformulier op de site van dit bedrijf om uitleg gevraagd maar dat word gewoonweg genegeerd.

Berichten (7)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. K.

17/05/2024

Beste Mhr KeesIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

S. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

17/05/2024

Beste,Kwestie blijft dat er niks is geleverd en is afgetekent met de naam van mijn vriendin (waarvan de intitialen van haar achternaam ook nog verkeerd zijn).Mijn vriendin heeft niks ontvangen en zou haar eigen naam zeker niet fout schrijven.Mvg.

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. K.

17/05/2024

Beste Mhr KeesZo heb ik het begrepen - daarom heb ik een zoekopdracht van ons depot naar hun chauffeur gevraagd om uw colli te lokaliseren.Het is geleverd, maar omdat u niets hebt ontvangen, moeten we uitzoeken/bepalen waar en bij wie zijn uw goederen geleverd.MvgChristine

S. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/05/2024

Beste,Kan u ZSM een rechtzetting doen bij de verkoper IVM het vervalsen van mijn vriendin haar handtekening en het niet geleverde item?De verkoper heeft een terugbetaling geweigerd omdat u blijft beweren dat u een handtekening voor levering heeft ontvangen.Nogmaals, mijn vriendin heeft niks ontvangen en dus ook zeker niet met haar naam getekend. Nogmaals, de handtekening was zelfs verkeerd geschreven.Ik vind de schadevergoeding niet eens een prioriteit maar wel de rechtzetting bij de verkoper OWV de vervalsing van de handtekening.Dit is valsheid in geschrifte en ik zal de klacht escaleren bij testaankoop indien hier geen snel vervolg aan word gegeven.Mvg.

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. K.

21/05/2024

Beste Mhr KeesIk stuur een dringende herinnering naar ons depot om deze informatie zo snel mogelijk te verkrijgenNogmaals onze excuses voor het ongemak.Wij houden u zo snel mogelijk op de hoogteMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. K.

28/05/2024

Beste Mhr KeesOndanks mijn verschillende reminders is de chauffeur er nog steeds niet in geslaagd om uw pakket te vinden.Het onderzoek loopt tot uiterlijk 30/05.Als het pakket dan nog niet gevonden is, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij de verzender om een vervangende zending of een terugbetaling te ontvangen, afhankelijk van uw wensen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. K.

30/05/2024

Beste Mhr KeesNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden.Deze werd verkeerd geleverd en chauffeur had het pakje proberen te recupereren maar helaas zonder succes.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Nogmaals onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform