Op zaterdag 8 september deed ik online een bestelling van 5 ex. fotoboeken, zelfde formaat , 30x30.
De bestelling SAL021892979612 bedroeg in totaal 325,29 €.
De bestelling werd METEEN online betaald.
Via mail werd die bevestigd met verwachte levertermijn (standaard) : woensdag 18/9/2024.
De online 'status' bevat de leverdatum 18/9/2024 ( of eerder), zodat een klant normaliter kan verwachten dat 18/9/2024 een MAXIMUMtermijn is.
De online status van deze bestelling is echter , en vandaag voor de VIJFDE dag op rij:
"MOMENTEEL ZIJN WE JE PRODUCT AAN HET AFDRUKKEN"
Dat is dus je reinste onzin, tenzij de printers van ALBELLI op kolen draaien...
Dus begint een mens zich zorgen te maken, of er soms iets mis is. Want als men informatie krijgt die duidelijk niet kan kloppen, is het dat wat gebeurt: men vertrouwt de zaak niet meer helemaal..
Bij navraag bij de klantendienst luidt het antwoord sinds gisteren:
"We willen u informeren dat de verwachte levertijd is 19 september dus we hopen dat alles in orde en tot die datum klaar en gestuurd zal zijn"
Het zal dus niet 18 september zijn zoals eerst bevestigd, het zal dus zeker ook niet 'eerder' zijn zoals in de online status .. het zal ZEKER al LATER zijn dan bevestigd..
En dan die woordjes ' we HOPEN dus..'
Woorden die nog meer doen twijfelen..
Ik zou graag weten hoe de vork ECHT in de steel zit..
Vroeger bestelde ik bij FOTO.com, maar helaas zijn die er niet meer.
De kwaliteit daar was even goed als bij Albelli, maar de INFORMATIE die je als klant over de STATUS kreeg, was stukken beter ( printen, lijmen,kaft, controle... in detail)
De levertermijnen bij mijn fotoboeken waren toen een PAK beter, maar dus vooral: de online 'status' was BETROUWBAAR en gedetailleerder.
Bij Albelli is dat duidelijk niet het geval.
Albelli is op dit moment dààrdoor een no-go voor de toekomst..