Terug

Status geleverd maar niets ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: DPD Belgium

04/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Vandaag 04/07/2024 zou mijn pakje via DPD Belgium geleverd zijn om 15u33. Ik stel echter vast dat ik -ondanks ik de hele tijd thuis was- niemand gezien heb en bijgevolg geen pakje ontvangen heb. Ik heb aan de overburen gevraagd of zij toevallig geen levering ontvangen hebben, dit was echter niet het geval. We hebben geen buren naast ons. Ik zou graag weten waar mijn pakje is ? Met vriendelijke groeten,

Berichten (3)

S. C.

Naar: DPD Belgium

04/07/2024

Hiernet (22u) als ik alles aan het afsluiten was om te gaan slapen, zie ik het pakket aan mijn (glazen) voordeur staan. Iemand (persoon waaraan verkeerdelijk geleverd werd ?) heeft deze avond blijkbaar het pakketje alsnog komen brengen, echter heeft niet aangeklopt dus ik weet niet wie (alleszins geen directe buur gezien ik die allemaal deze middag gecontacteerd heb). Klacht mag bijgevolg geklasseerd worden. Pakketje is alsnog geleverd.

DPD Belgium

Naar: S. C.

05/07/2024

Goedemorgen Sigrid,Bedankt voor het contacteren van DPD via testaankoop.Uw pakket staat inderdaad als geleverd, en bij het nagaan van de GPS coördinaten, blijkt dat dit op een verkerd adres werd afgegeven, namelijk de Ridderstraat, waarschijnlijk op nummer 73.Ik neem dit op met het leverdepot en vraag dat dit word recht gezet.Best neemt u ook contact op met uw leverancier om dit te melden.We houden u op de hoogte zodra het depot ons een feedback geeft.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Ik wens u een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

DPD Belgium

Naar: S. C.

05/07/2024

Dag Sigrid,Ja zoals net op vorige mail aangegeven werd dit verkeerd geleverd, onze excuses nogmaals hiervoor.Ik sluit het dossier dus af.Verder wens ik u een fijne dag en alvast een goed weekend.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform