Terug

Status geleverd maar niets ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/09/2023

Beste, via de track & trace van GLS zou ons pakket in de Parcel locker van Bpost geleverd zijn. Jammer genoeg bleek de barcode verlopen of niet bekend in het systeem. Bpost liet meteen weten dat zij hiervoor niet verantwoordelijk zijn. Vandaag merk ik op dat GLS verklaart dat het pakket op 8 september om 21u15 zou geleverd zijn. We waren op dat moment thuis en ons pakket werd nooit in ontvangst genomen. Na bevraging in de buurt blijkt ons pakket onvindbaar...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform