Terug

Status geleverd maar niets ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/06/2021

Ongeveer 2 weken geleden iets besteld met levering via GLS.Alles goed en wel tot in België depot Puurs..Ging het pakje geleverd worden kreeg ik een mail en status op track en trace dat de levering geannuleerd is wegens te weinig adres informatie?? Dag erna opnieuw klaar voor levering en rond 11u59 kreeg ik een mail dat het pakje geleverd is? Heel de dag thuis gebleven en niemand gezien of gehoord ook niet bij de buren. Ik heb binnen de minuut van ´bezorgd´ een mail gestuurd naar GLS en ik kreeg als antwoord dat ik de mailbox of bij de buren moet zien want het is ´geleverd´... nergens iets te bespeuren en buren weten van niets.. ik reageerde om mij effectief bewijs te tonen dat het degelijk geleverd is op mijn adres en als antwoord krijg ik dat ik maar de verzender moet contacteren??

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. R.

02/06/2021

Beste,Klacht betreffende niet ontvangen pakket 32152746014.Er werd contact opgenomen met de chauffeur die aangeeft dat hij vandaag terug langsgeweest is op het adres waar het pakje foutief werd afgeleverd. Het pakje zou ondertussen ook bij de correcte bestemmeling afgeleverd zijn geweest.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Kelly


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform