Terug

Status geleverd maar niets ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: DPD Belgium

19/06/2024

Gisteren (15/6) belde een meneer aan dat mijn pakket bij zijn thuis geleverd was. Dit 1 km van mijn thuis af. Geen track & trace van dit pakket verkregen aangezien dit pakket 1 van de 2 was die ik samen aangekocht had. Gelukkig was meneer zo eerlijk om bij me aan te bellen en het me te laten weten. Vandaag (16/6) moet ik het 2e pakket van de 2 ontvangen. Hierbij heb ik wel de track & trace code. Deze zegt dat het pakket geleverd is maar ik heb niemand gezien / gehoord. Pakket nergens te vinden. Nu hang ik al 15 minuten in wacht aan de lijn met DPD waarbij het 30 cent / minuut is.... Mijn geduld is op. Waarom moet ik extra betalen voor een probleem dat door DPD veroorzaakt is? De track & trace info en customer service van dit bedrijf is een flop.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: E. M.

19/06/2024

Beste Evelyn,Wij hebben uw klacht ontvangen via Test Aankoop en willen u bedanken voor het melden van het probleem met de bezorging van uw pakketten.Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u na een wachttijd onze klantenservice niet heeft kunnen bereiken. Op drukkere tijden kunnen de wachttijden buiten onze wil toenemen. We werken er hard aan om elke beller te beantwoorden.Uw pakket met nummer 01425073310962 is vandaag, 19 juni, afgeleverd. Het tweede pakket heeft het DPD-nummer 01425073310963. Bij het controleren van de afleverinformatie zien wij dat beide pakketten ten onrechte zijn afgeleverd op De Willeman 31-33, 3510 Hasselt. Het spijt ons dat dit twee keer achter elkaar is gebeurd. Wij hebben de betreffende diensten hiervan op de hoogte gesteld. Er wordt contact opgenomen met de bezorger om dit probleem aan te pakken.Indien u de pakketten nog niet heeft gevonden raden wij u aan contact op te nemen met de afzender, aangezien deze de opdrachtgever van deze zending is en bevoegd is een klachtendossier bij ons in te dienen. De meeste afzenders hebben vaste afspraken met DPD voor verkeerd uitgereikte pakketten en kunnen samen met ons zoeken naar passende oplossingen.DPD zal er samen met de afzender alles aan doen om dit dossier snel en correct af te handelen en maatregelen te nemen om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.Wilt u meer informatie of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op. Bedankt voor uw begrip, wij wensen u een prettige dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform