Terug

Startdatum contract klopt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Engie

27/07/2023

Beste,wij kochten in december 2023 een huis. Echter loopt ons energie contract vanaf 5/09/2023 terwijl in het overnamedocument 08/12/2023 vermeld staat.We krijgen vervolgens een factuur op 31/12/2023 van 1957 euro met het bedrag van de voorbije maanden. Wij woonden er toen nog geen maand. Na meerdere aanmaningen en berichten om ons contract aan te passen, blijven ze ons afwimpelen. We zijn nu 7 maanden verder en de eindfactuur die nu is opgesteld, klopt dus ook niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform