Terug

start energiecontract

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

B. S.

Naar: Testaankoop

17/10/2025

Ik wilde via jullie energievergelijker een contract aangaan met Luminus. Ik kreeg uiteindelijk een bevestiging van het contract met luminus. Nu krijg ik een maand later een brief van Fluvius dat ik geen energieleverancier heb, en dat mijn elektriciteit afgesloten wordt. Dit is wel pittig. Ik sprak bij Luminus erover, en de persoon aan de telefoon zei dat ze wel vaker problemen hebben met contracten die starten vanuit de energievergelijker. Misschien moet u dit even nagaan bij de energieleveranciers, dat dit proces vlot en correct verloopt om moeilijkheden te vermijden.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: B. S.

20/10/2025

Beste, We vinden het jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Je verzoek is intern doorgegeven, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen nakijken. Onze dienst Energy neemt binnenkort contact met je op met een terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.

Testaankoop

Naar: B. S.

19/11/2025

Hallo, Bedankt voor uw reactie. Mijn excuses voor de slechte afhandeling van deze kwestie. Mijn eerste vraag is: bent u nu bij Luminus aangesloten? Was de opzegtermijn (1 maand) al verstreken toen u contact opnam met Luminus? Om een snelle reactie op uw dossier te krijgen, raad ik u aan contact op te nemen met onze energieservice op 025423200. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform