Terug

Starfield Game nooit gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: MediaMarkt

23/11/2023

Er was een actie bij MediaMarkt dat als je de Logitech G502X Lightspeed Plus bestelde dat je er gratis de game Starfield erbij kreeg via mail achter de bestelling. Die heb ik dus niet gekregen zoals belooft werd. Ik had dan een mail gestuurd naar MediaMarkt met de vraag waar dat de gratis game bleef, zeiden ze dat de actie werd gehouden door https://fr.gamesplanet.com/promo/LogitechG . Dus ik klik op die link staat daar inderdaad de actie van de gratis game, maar dan stond er ook dat ik een coupon code moest ingeven zodat ik de game gratis kon claimen. Dus ik heb dan terug een mail gestuurd naar MediaMarkt om te zeggen dat ik die code moet hebben, zeiden ja die hebben wij niet je moet Gamesplanet contacteren. Dan heb ik maar Gamesplanet gecontacteerd en heel m'n uitleg gedaan over dit gedoe, zeiden ze dat MediaMarkt die coupon codes zeker wel heeft en dat Logitech daar zelfs meerdere mails over zou gestuurd hebben naar MediaMarkt om de codes te geven na aankoop. Dus ik heb dan weer een mail gestuurd naar MediaMarkt met de info die ik had gekregen van Gamesplanet. Dan kreeg ik de mail terug dat ze meer info gingen vragen aan hun collega's en dat dit 1 werkdag zou kunnen duren. We zijn ondertussen al meer of een week verder en ik heb nogsteeds geen reactie gekregen, en daarbij is de actie ook al gedaan van de gratis game. Een echte schande voor zo'n groot bedrijf.

Berichten (5)

MediaMarkt

Naar: T. D.

23/11/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231123-041135.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34941---]

MediaMarkt

Naar: T. D.

24/11/2023

Beste,Bedankt voor uw e-mail.Wat vervelend dat meneer Damman zijn exemplaar van Starfield niet heeft ontvangen na zijn aankoop. Onze excuses hiervoor! We hebben de leverancier gecontacteerd om ervoor te zorgen dat meneer Damman zijn spel alsnog kan ontvangen. Op 21 november hebben we meneer Damman gemaild en hem laten weten dat we hem op de hoogte zullen houden zodra we meer informatie hebben. We hebben ook vermeld dat het gemiddeld vijf werkdagen duurt voordat we een antwoord krijgen van onze leverancier.Als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:010017:12617---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:010017:12617---]

T. D.

Naar: MediaMarkt

24/11/2023

Sorry maar ik heb op 21 november geen enkele mail van jullie gehad, ook niet in spam. Bedankt om te laten weten dat jullie er nog aan werken.

MediaMarkt

Naar: T. D.

24/11/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231124-069308.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34954---]

MediaMarkt

Naar: T. D.

27/11/2023

Beste, Bedankt voor uw reactie. Wat vreemd dat de e-mail van 21/11 niet is ontvangen door de heer Damman, aangezien ons systeem aangeeft dat er een e-mail naar zijn adres is verzonden via dossier 231112-000462. Onze excuses hiervoor!Zodra we meer informatie hebben over het spel Starfield, zullen we meneer Damman contacteren via dossier 231112-000462.Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u nog vragen heeft.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011223:44979---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011223:44979---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform