Terug

Stalking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Proximus

27/09/2023

Bestein 2019-2020 was ik klant van Proximus. Na heel veel problemen, dingen te worden aangerekend die niet werden verbruikt, niet geholpen te worden en een zeer onbeleefde klantendienst, besloot ik het contract stop te zetten. Daarbij gaf ik ook mee NOOIT meer gecontacteerd te willen worden door Proximus.Dat laatste werd helaas niet gerespecteerd. Sinds de opzeg van mijn contract wordt ik jaarlijks nog steeds gecontacteerd op regelmatige basis. Op 1 juni jl. was ik het beu en schreef ik via de chat nooit meer gecontacteerd te willen worden en dat ik een klacht wilde indienen. Ik kreeg de boodschap dat er geen klachten kunnen worden geregistreerd wanneer ik geen klant ben. Met andere woorden, ze weigeren dan ook mijn contactgegevens van hun saleslijst te halen, hoewel ik telkens weer tegen de sales persoon die me belt zeg NOOIT meer gecontacteerd te willen worden door hen omdat ik NOOIT diensten van hen meer wil.Hier wordt absoluut niets aan gedaan. Ik werk zelf in de klantendienst, en weet dus uit persoonlijke ervaring dat een nummer uit de 'op te bellen' lijst te halen valt. Ik gaf ook nooit de toestemming mijn gegevens te gebruiken voor deze doeleinden. Zij hebben mijn gsm-nummer enkel omdat ik ooit klant was. Alle telefoontjes worden ook opgenomen dus er is wel degelijk bewijs dat ik telkens opnieuw heb gezegd NOOIT meer gecontacteerd te willen worden.Vorige week werd ik wederom gebeld (nogmaals gemeld NOOIT meer gecontacteerd te willen worden) en vandaag nogmaals. Het is dus vanzelfsprekend dat ik het echt volledig heb gehad met Proximus. Ze bellen ook steeds met een ander nummer, dus zo zou ik eindeloos nummers moeten blokkeren terwijl ze mijn gegevens gewoon van de lijst kunnen halen en/of mijn naam en contactgegevens kunnen flaggen als 'niet contacteren'.Het enige wat ik wens is dat ze mijn wens om nooit meer gecontacteerd te willen worden respecteren. Indien dit niet gebeurt, ben ik bereid over te gaan naar het eisen van een schadevergoeding wegens stalking.Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. H.

05/10/2023

Beste,We hebben klant op de restrictel lijst geplaatst en al haar contactgegevens uit onze systemen gehaald, bij deze zou het probleem dus moeten opgelost zijn, voor de zekerheid kan klant zich ook zelf inschrijven op de bel me niet meer lijst en de robinsonlijst (dan ontvangt ze geen geadresseerde reclame meer en krijgt zeg geen ongewenste reclame via telefoon meer) zodat haar bestaande gegevens verwijderd worden.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-27-10.29.39.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001934801]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001934801]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform