Terug

Stalking door bofrost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: Bofrost Benelux

02/10/2020

Ooit kreeg ik telefoon van bofrost of ze vrijblijvend konden langskomen. Een pak me vis gekocht. Daarna nooit meer iets. Maar jaren later wordt ik nog steeds lastiggevallen. Regelmatig telefoontjes. En altijd zeggen we kom niet langs we kopen niks meer, maar dit helpt niet. Elke keer tegen de chauffeur zeggen we niet meer langs te komen. Het zijn mensen die volhouden, maar niet echt slim zijn. We kopen niks. Jullie werknemers en brandstof moeten betaald worden.Dit begint op stalken te lijken. Misschien moet ik bij al mijn buren, vrienden, kennissen vertellen dat deze vis niet te vreten was. Misschien helpt dit wel. Het zit er in ieder geval wel aan te komen.Conclusie : stop met bellen of afkomen. Het levert niks op.Stop met gebruik maken van call-centra. Dit gaat jullie alleen maar klanten kosten.En dan ben ik nog heel vriendelijkRudi

Berichten (4)

Bofrost Benelux

Naar: R. G.

09/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

R. G.

Naar: Bofrost Benelux

09/10/2020

Beste,Ik moet mij niet registreren op een lijst. Als ik al tientallen keren heb gemeld dat ik geen interesse heb dan verwacht ik dat een bedrijf hier zich aan houdt.Dus bel nooit mee naar nummer 011 437259.Dank u wel,Rud

Bofrost Benelux

Naar: R. G.

12/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

R. G.

Naar: Bofrost Benelux

16/10/2020

Zonet voor de zoveelste keer telefoon gekregen van Bofrost voor een levering. Ik heb gebeld naar 016981919 (ik denk met Kevin) om mij nogmaals van de lijst te schrappen en die heeft opgelegd. Dit zijn gangstepraktijken. Regel het maar verder met testaankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform