Terug

Stalkend gedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: Testaankoop

14/01/2025

Beste Desondanks ik op de bel-me-niet lijst sta, wordt ik door jullie diensten steeds opgebeld om lid te worden. Ik wil dat dit definitief ophoud. De persoon aan de lijn van test aankoop zei dat zijn teamleader had gezegd dat die lijst waardeloos is. desondanks zijn jullie de enige firma die ik ken die dit niet respecteren. Hadden jullie dit zelfs niet gestart? Deze onophoudelijke stalkingen dienen op te houden! Ook heeft deze persoon mij opnieuw aangesloten. Dit moet per onmiddelijk worden opgezegd! Ik wens niets van jullie. Niet gratis en niet betalend!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. G.

16/01/2025

Beste mijnheer Galle, Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat deze situatie erg vervelend voor je is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. We willen graag benadrukken dat we de bel-me-niet-lijst altijd controleren en respecteren. Het lijkt er echter op dat er in dit geval iets is misgelopen. We gaan dit grondig uitzoeken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bij deze bevestigen we ook de stopzetting van je abonnement. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform