GeachteDeze mail stuurde ik op 25/10 naar Bizbikes:Onlangs lieten wij onze bakfiets herstellen voor groot onderhoud.Het is nu al een tweetal jaar dat er vaak problemen zijn met deze fiets.Batterij ziet niet goed vast, het houten paneel kraakte, de lichten vooraan zijn zeer broos en de bouten van de riempje -die onze kinderen moeten beschermen- zijn niet goed waardoor de riempjes loskomen, bouten in het houten paneel komen los.Na dit groot onderhoud is zo’n riempje alweer losgekomen. Onze kinderen zijn kinderen maar ze zitten wel altijd rustig in de bakfiets. Ik vind het toch vervelend om qua onderhoud bijna meer te moeten beginnen betalen dan de fiets zelf. De riempjes, die de bescherming van onze kinderen moeten zijn, vind ik ondermaats. Zeker nu dit, alweer is losgekomen.Graag had ik een deftige oplossing voor dit probleem gevonden.Ik stel me ook vragen bij de communicatie. Bij de vorige vraag was er duidelijk vermeld dat het wiel vooraan plat was. Ik begreep echter niet dat de persoon, die trouwens heel vriendelijk en behulpzaam was, geen materiaal of band meehad.Met 3 kinderen thuis is onze fiets bijna twee maanden buiten gebruik geweest en dat is toch een groot gemis.Wachtend op een antwoord.——————Wij wachten ondertussen nog op een antwoord.De riemen, die de veiligheid van onze kinderen zijn, komen nog steeds los.Ook de rem is alweer aan vervanging toe, alsook het de fietscomputer zit nu los.De ene bouten werden zelfs niet hersteld.We zijn niet te spreken over de staat en materialen van de bakfiets.Er zijn ook geen reserveonderdelen beschikbaar omdat ze deze fietsen niet meer maken.Ik maak me met die riemen ook zorgen over de veiligheid van onze kinderen.We hebben terugbetaling 1500 euro gekozen omdat deze fiets al zo vaak mankementen heeft, de veiligheid niet gegarandeerd wordt en er al vele herstellingen nodig zijn geweest. Er komt voorlopig ook geen respons van het bedrijf zelf.Graag uw hulp hierbij.Alvast bedankt