Terug

sslecht uitgevoerde technische keuring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Auto5

09/02/2021

OP 28/01/2021 technische keuring laten uitvoeren door Auto5 Schoten t.b.v. de autokeuring.29/01/2021 naar autokeuring resultaat auto afgekeurd, reden dimlicht niet afgesteld.Via Auto5 helpdesk contact met Auto5 Schoten ,Zeer onbeschoft behandeld Auto 5 kijkt altijd de lichten na , mijn vrouw( zij telefoneerde zou wel door een kuiltje gereden zijn!!!Mijn vrouw is geen masochist is dus naar haar eigen garage gegaan, Lichten afgesteld auto goedgekeurd.( natuurlijk veel extra wacht en rijtijden en bovenal ergernis.)Auto 5 wil herkeuring plus €20 kosten lichtafstelling vergoeden, het gaat mij echter niet om het geld, het gaat er om dat auto5 een slecht product verkocht heeft en ik dus vergoeding wil van de kostprijs =€64,90

Berichten (4)

Auto5

Naar: L. V.

10/02/2021

Beste Test-aankoop, We hebben uw mail goed ontvangen, we bekijken dit even intern en zal hierop zo snel mogelijk terugkomen. Met vriendelijke groeten, Soumaia, Customer Advisor Auto 5On di 09 feb 2021 20:26:33 CET, klachtenbox@test-aankoop.be

Auto5

Naar: L. V.

17/02/2021

Beste Klant, beste Test-Aankoop, We hebben de klacht met de klant proberen op te lossen maar blijkbaar is dat steeds niet wat de klant eist. We hebben aan de klant voorgesteld om het regelen van de lampen terug te betalen (bedraagt= Eur14.90) + de herkeuring terug te betalen + een kortingsbon te geven als compensatie van Eur20.Als hij hiermee steeds niet mee akkoord is, kunnen we niets meer doen voor de klant. We kunnen het totaal bedrag van zijn bezoek niet terugbetalen want de klant heeft ook nog wel een een volledig nazicht TC op zijn voertuig laten doen en niet enkel lichten regelen.Met vriendelijke groeten, Soumaia, Customer Advisor Auto 5On di 09 feb 2021 20:26:33 CET, klachtenbox@test-aankoop.be

L. V.

Naar: Auto5

17/02/2021

Grappig je laat je auto een technische keuring ondergaan om door de keuring heen te komen.Daarna wordt de auto afgekeurd omdat de lichten niet afgeregeld zijn en dan zegt Auto 5 ja maar wij hebben ook andere zaken nagekeken( denk het niet trouwens)Dus dat uw auto afgekeurd is dat u weer in de rij moest staan, dat u naar een goede garage moest gaan etc etc interesseert ons niet.Maar het antwoord valt te verwachten van een bedrijf dat kwaliteit en service niet belangrijk vindt. Wil hierna niets meer met Auto5 te maken hebben ook hun geld niet stel voor dat ze €33 die ze aanbieden in hun opleidingsbudget doen zolang ze nog bestaan. Zal in ieder geval iedereen ontraden om zijn of haar auto door Auto 5 te laten behandelen.Gezien mijn ervaring en de de "fijne"reviews die ik overal lees, zou het voor Testaankoop een goede zaak zijn eens aandacht aan de activiteiten van dit bedrijf te schenken

Auto5

Naar: L. V.

17/02/2021

Beste Klant, beste Test-Aankoop,We hebben de klacht met de klant proberen op te lossen maar blijkbaar is dat steeds niet wat de klant eist.We hebben aan de klant voorgesteld om het regelen van de lampen terug te betalen (bedraagt= Eur14.90) + de herkeuring terug te betalen + een kortingsbon te geven als compensatie van Eur20.Als hij hiermee steeds niet mee akkoord is, kunnen we niets meer doen voor de klant.We kunnen het totaal bedrag van zijn bezoek niet terugbetalen want de klant heeft ook nog wel een een volledig nazicht TC op zijn voertuig laten doen en niet enkel lichten regelen.Met vriendelijke groeten, Soumaia, Customer Advisor Auto 5On wo 17 feb 2021 16:10:02 CET, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform