Beste,We boekten een reis van 3 nachten in Edinburgh via AirBnB (9-12/7). Een eerste betaling en bevestiging vond plaats op 10/10/2022 (303,83€ met VISA). Op 6/7 zien we dat de reis geannuleerd is. We werden hiervan niet op de hoogte gebracht door AirBnB. Na controle zien we dat onze VISA gegevens niet meer klopten gezien we begin dit jaar een nieuwe kaart kregen. We vinden het niet kunnen dat de boeking zomaar geannuleerd werd zonder ons vooraf op de hoogte te brengen. Meer nog kregen we in de annulatie slechts 276,17€ terug en konden we helemaal op zoek gaan naar een nieuw logement, die we 3 dagen voor afreis moeizaam vonden aan een prijs van 875,24€ (via een andere site), want via AirBnB kregen we een aternatief aangeboden van 950€. We missen dus van onze eerste boeking 27,66€, maar betaalden nog eens 295,24€ meer voor een verblijf die zich verder van onze initiële locatie bevindt.We vinden dit niet klantvriendelijk van AirBnB, zeker gezien de hoge servicekosten en het feit dat ook de host hiervan niet op de hoogte was. Ook hij diende een klacht in bij AirBnB.