Terug

Speciale Kruidvat actie Philips

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

G. C.

Naar: KRUIDVAT

20/12/2024

Bij aankoop van een Philips One Blade, kreeg ik gratis Philips in-ear oordopjes. De One Blade werd geleverd en we kregen een bevestigingsmail waarin stond dat de oordopjes binnen een viertal weken zouden geleverd worden. Ondertussen heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik nam telefonisch contact op met Kruidvat. Ze verwezen me door naar Philips en bij Philips werd ik doorverwezen naar het tussenbedrijf Servicebureau Janssen. Bij Janssen werd ik opnieuw doorverwezen naar Philips waar mijn telefoonnummer werd genoteerd en ze me naderhand opnieuw zouden contacteren. Dit alles is uiterst vervelend aangezien deze aankoop een cadeau is voor mijn zoon voor de kerst. Mijn dochter regelde alles hiervoor online. Ik zou dan ook graag hebben dat de oordopjes toch nog geleverd worden, aangezien dit de hoofdreden was om dit product bij Kruidvat aan te kopen. Hetzelfde product werd immers goedkoper aangeboden bij Albert Heyn.

Bemiddeling door Testaankoop 22 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform