Terug

Spatwand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

13/04/2023

De keukenbouwer heeft onze keuken geïnstalleerd maar voor de spatwand hebben ze een te dunne plaat gekozen waardoor ze niet mooi aansluit in het midden van de wand. Wij hebben al geprobeerd met de keuken bouwer voor een oplossing, maar ze stellen niet haalbare oplossingen voor. Bijvoorbeeld een nieuwe dikkere plaat lijmen op de al bestaande spatwand, maar dan ons kookplaat zal te dicht bij de wand komen staan. Wij hebben niet akkoord mee gegaan met deze oplossing . En nu negeert de keukenbouwer ons.Boven dien hadden wij een extra lade besteld en betaald. De lade hebben wij bijbesteld na dat de keuken geplaatst was, de factuur van de lade is al sinds april vorige jaar betaald, maar wij zijn bijna een jaar verder en wij hebben de lade nog steeds niet.

Berichten (2)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: I. B.

25/04/2023

Beste, Betreffende klacht van Ieva Balcere hebben wij de klant volgende oplossing voorgesteld We kunnen de muurbekleding van 9mm vervangen door 16mm.Wij hebben dit reeds voorgesteld aan mevrouw en we wachten nog antwoord .De lade is ondertussen binnengekomen.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,Onder voorbehoud van alle rechten, en zonder enige nadelige erkentenis, noch verzaking.Met vriendelijke groeten,Anja Buyl PurchaseLegal /Managing BoardAnja.Buyl@keukensdeabdij.be054 34 19 98--WebsiteInstagramFacebookPinterest

I. B.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

10/05/2023

Beste, Wij hebben inderdaad een e-mail ontvangen dat de lade binnen is en een voorstel om de bestaande spatwand te vervangen met 16mm dikke muurbekleding. Op 21 April hadden wij geantwoord met de vraag hoe de muurbekleding zal bevestigd worden, want er boven op te lijmen is geen optie voor ons. De afstand van de wand tot kookplaat is maar 2cm, wat op zich al te weinig is voor een grotere kookpot. Intussen worden wij opnieuw genegeert want deze bericht geving is al 2 weken geleden, sinds wij geantwoord hebben. Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform