Opnieuw hetzelfde als vorige maand.Ik doe zelfs geen moeite meer om Telenet klantendienst te contacteren. Het gaat rechtstreeks via dit platform van TestAankoop.Bij mijn vorige factuur (eind januari 2024) stond er 1,50€ kosten op t.g.v. spam via SMS.Ik heb via Test Aankoop klacht neergelegd omdat Telenet initieel, na dagen aandringen van mijn kant, weigerde om deze kost te crediteren.Daags na de klacht via dit platform, kreeg ik plots al bericht dat het bedrag gecrediteerd zou worden. (zie bijlage)En inderdaad, de volgende dag: een creditnota via mail.Nu zijn we een maand verder, de volgende factuur 1815021538 valt in de bus.En wat blijkt: dezelfde kost van 1,50 € staat er opnieuw op !!!!Zijn ze bij Telenet gewoon dom of kent hun personeel hun job niet??Dat betalend SMS nummer (shortcode 9373) is geblokkeerd op mijn telefoon en dit sinds het eerste SPAM bericht op 5/01/2024.Hoe kan ik dan een SMS ontvangen hebben???Volgens de detailoverzicht van de Telenet factuur zou het op 01/02/2024 om 18:56 verstuurd zijn aan mij.Maar bij het overzicht staat er dat het een transfer is van de vorige factuur omdat dit bedrag nog open staat.Wat is het nu? openstaand of nieuwe kost?In ieder geval: opnieuw hetzelfde verhaal als vorige keer: ik betaal mijn factuur, maar zonder de kost.Tijd dat Telenet stappen onderneemt in hun systeem.Ze claimen mooi in het nieuws dat ze veel spam onderscheppen, nog voor het bij de klanten toekomst.Maar ze rekenen het wel doodleuk aan op de factuur.