Terug

Spaarpuntensysteem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Standaard Boekhandel

14/12/2018

Beste,Dit is de eerste keer dat ik bij TestAankoop een klacht opmaak, normaal neem ik hier niet aan deel en geef ik graag nog een kans, maar ik heb er genoeg van deze keer na een zoveelste 'ontgoocheling' en het moet van mijn hart.Ik kreeg een 'reminder' email van Standaard Boekenhandel, dat de punten verzameld op mijn klantenkaart per 06/01/2019 gaan vervallen.Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Dit zou echt verboden moeten worden in het algemeen bij spaarsystemen, en ik zou het dan ook appreciëren dat de punten niet verwijderd worden!Voor in godsnaam een korting van € 3 per 200 punten dat je verzameld, dan zouden ze u dat ook nog ontnemen. Net zoals een vervaldatum op cadeaubonnen ze hebben tenslotte toch hun geld gehad, waar ik ook al een slechte ervaring met Standaard Boekhandel gehad heb, en dat was dan ook weer niet de eerste keer!!Ik stuur deze email niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen die deelneemt aan eender welk spaarsysteem of cadeaubonnen! Bedankt!Vriendelijke groeten,Lien Geysenbergs

Berichten (1)

Standaard Boekhandel

Naar: L. G.

14/12/2018

Contact: 283549 Onsantwoord Beste mevrouw Geysenbergs, Hartelijk dank voor jebericht. Dit systeem heeft een eerder administratieve reden en we begrijpen dat ditniet prettig overkomt, excuus hiervoor. We nemen dit mee in deevaluatie en in de tussentijd verlengden we je kaart, zo kan je alsnoggenieten van het (punten)resultaat van je aankopen. Prettige Feesagen! Christel Simoen Je vraag aanStandaard Boekhandel Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform