Terug

Sorteercentrum

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: DPD Belgium

10/12/2025

Geachte Ik probeer al dagen te sturen naar Dpd Maar zonder succes.. Mijn pakket werdt volgens vinted go aan jullie overgedragen om uit te leveren naar het afhaalpunt. Maar tot sinds vorige week..blijft t staan... Normaal zou ik mij dat niet aantrekken..als het een broek was ofzo Maar dit pakket heeft een emotionele waarde. Hopelijk kunt u deze alsnog bezorgen Tracking : 1764245302964551 Ik weet niet wat de andere overgang tracking is... Met vriendelijke groet Tommy Janssens

Berichten (5)

DPD Belgium

Naar: S. V.

10/12/2025

Beste Sarah, Bedankt voor het contacteren van DPD via Testaankoop. Het pakketnummer dat u doorgeeft, is niet bekend bij ons. Onze tracking nummers bevatten 14 cijfers, kan u dit nagaan? Bij voorbaat dank. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

S. V.

Naar: DPD Belgium

10/12/2025

Geachte Oke, Maar volgens vinted wordt deze aan jullie overgedragen... hoe zit dan dit proces in elkaar? Ik wordt gewoon van kast naar muur gestuurd bij vinted...

S. V.

Naar: DPD Belgium

10/12/2025

Nog 1 vraagje... ik kreeg daarnet deze mail.. Waar zou het dan mis gegaan zijn tussen vinted koerrier en Dpd? Kijk Screenshot

DPD Belgium

Naar: S. V.

11/12/2025

Dag Sarah, Wij krijgen inderdaad pakketten binnen via vinted, maar zij werken ook met andere koerierdiensten blijkbaar. Het nummer wat u doorgaf is geen DPD trackingnummer. Best neemt u het op met Vinted. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

DPD Belgium

Naar: S. V.

11/12/2025

Dag Sara, Vreemd, is dit een mail DPD BE, zoiets sturen wij normaal niet. En zoals al doorgegeven, het pakket nummer wat u geeft is niet bekend bij ons, onze tracking nummers hebben 14 cijfers. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform