Terug

Solvabiliteits attest

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: bpost

17/11/2016

3/11/2016 vroeg ik om een solvabiliteit attest via email , ik kreeg daarop een antwoord dat ik dat schriftelijk moest aanvragen wat ik ook heb gedaan op 4/11/2016 . Ik kreeg dan een email dat ze het ontvangen had en dat het op 5/11/2016 zou verstuurd worden. Dus was het afwachten zodat ik dat kon meesturen naar de visumcentrale want ik vertrek op 29/11/2016 . Een week heb ik gewacht en nog steeds niets . Heb dan een mailtje terug gestuurd om te vragen hoelang het nog ging duren waarop ik een antwoord kreeg dat er geen bankrekening op de brief stond . Was hier ook niet van op de hoogte dat dat moest als klant en vond het echt wel telleurstellend dat ze me zeggen dat het in orde is terwijl het niet zo was .Heb dus de brief aangepast en opnieuw in gescand . Op 14/11/2016 stelde ik vast dat er 15 euro van mijn rekening werd genomen voor het gevraagde attest . Ik heb dit nog altijd niet ontvangen terwijl het al verstuurd zou moeten zijn . Mijn visum dreigt hiermee in het water te vallen wat tevens ook betekent dat als het niet on orde komt dat ik mijn reis ga kunnen annuleren . Ik ben ten einde raad en vind dit niet kunnen om zo behandeld te worden als klant .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform