Terug

sollen met de klanten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: IKEA BELGIUM

28/09/2023

omstandige beschrijving in bijlage

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: L. V.

20/10/2023

Beste meneer Vandewoude,Wij hebben uw klacht na melding via dit platform onmiddellijk doorgegeven.Wij hebben u op 02/10/2023, op 11/10/2023 en op 13/10/2023 zowel telefonisch als via SMS proberen te bereiken om samen een gepaste compensatie te bespreken.U dossier werd vervolgens op 13/10/2023 bij ons gesloten in afwachting van contact.We hebben uw dossier opnieuw geopend en zullen u spoedig proberen te bereiken.Met vriendelijke groeten,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform