Terug

software update home connect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

J. B.

Naar: Bosch

17/03/2025

Ik heb de home connect app geinstalleerd op mij gsm om connectie te maken met mij vaatwas. Alles is vlot verlopen tot de vaatwas vroeg om een update uit te voeren. Tijdens het updaten is het toestel in fout gegaan en kon niet meer bediend worden. Na interventie van bosch is gebleken dat de bedienings console en de communicatie module hierdoor zijn stuk gegaan. Daar het toestel enkele maanden uit garantie is komen zij niet tussen in de vervangingsonderdelen. Ik vind dit niet aanvaardbaar dat er een hardware fout onstaat door een software update uit te voeren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform