Beste, op 13/12 merkte ik op dat mijn vingerafdrukscanner niet meer werkte op mijn Motorola edge 20. Na wat onderzoek bleek de volledige optie biometrie verdwenen te zijn. Ik heb de troubleshoots uitgevoerd die op de website van Motorola zijn beschreven namelijk opstarten in beveiligde modus en het terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dit helaas zonder resultaat. Gezien er nog garantie loopt via Krefel ben ik met mijn toestel naar de Krefelwinkel in Olen gegaan, de medewerkster kon ook niet vinden waar het probleem zat maar vond online wel terug dat meerdere Motorola gebruikers hetzelfde probleem hadden waarop beslist werd mijn toestel op te sturen. De medewerkster verwijderde mijn gelcoat van mijn toestel en verwijderde mijn hoesje. Ze stelde vast dat het toestel in goede staat was, dit is door haar ook zo op de documenten genoteerd. op 29/12 kreeg ik echter een offerte voor het vervangen van mijn scherm omdat dit zogezegd stuk was. Ik begrijp dat dit het meest gebruikte excuus is om onder een garantieverplichting uit te komen maar we moeten serieus blijven een software probleem dat opduikt door valschade die er niet was toen het toestel werd opgestuurd? Hier komt dan ook nog eens bij dat de vingerafdrukscanner bij dit toestel niet in het scherm zit maar in de knop op de zijkant. Mijn gesprekken met Krefel draaien op niets uit dus ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. met vriendelijke groeten