Terug

Sodexo weigert Belgische klant goed te behandelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: SODEXO

18/08/2020

Het is nu al enige jaren dat je geen elektronische dienstencheques kan bestellen bij Sodexo op een gebruiksvriendelijke manier. Dit Franse bedrijf heeft nochtans het monopolie gekregen van de Vlaamse overheid om het dienstencheques systeem te beheren. Zij hebben daartoe de opdracht gekregen om zoveel mogelijk naar digitale cheques over te schakelen, in plaats van papieren.Echter, Sodexo vermeldt al jaaaaaaaren het volgende op haar site:Volgend op een regelgevingswijziging betreffende het aanrekenen van kosten in het kader van online betalingen is Sodexo niet langer in staat om de huidige online betaalmogelijkheid (Bancontact/Visa/MasterCard) aan te bieden. Sodexo bestudeert momenteel nieuwe betaalmogelijkheden voor de bestelling van uw dienstencheques. In afwachting kan u nog steeds gebruik maken van de betaling via bankoverschrijving om dienstencheques te bestellen.Ze bestuderen nu al meer dan 2 jaar... Dit is duidelijk schuldig verzuim. De echte reden is natuurlijk dat ze weigeren de kosten te doen om makkelijke manieren om dienstencheques te bestellen via bank apps, kredietkaart, QR-codes, bancontact etc. mogelijk te maken. En dus de Belgische klanten enkel als melkvee wensen te behandelen, zonder een goede service te willen bieden.Ik denk dat het nu tijd voor actie is. Er is voldoende 'bestudeerd' de laatste jaren...

Berichten (2)

J. M.

Naar: SODEXO

04/09/2020

Er lijkt geen reactie te komen vanwege Sodexo. Ze zijn denk ik druk bezig met mensen ontslaan.

SODEXO

Naar: J. M.

08/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform