De pin en puk code van mijn kaart zijn op 1 of andere manier veranderd zonder mijn medeweten. Ik heb nu meer dan een maand geleden mijn kaart trachten gebruiken in de winkel. De pincode (die ik genoteerd heb en bj de hand had) bleek niet te werken, wat geresulteerd heeft in de blokkering van de kaart. Deze heb ik via de telefoon van Sodexo gedeblokkeerd. Ik heb direct geprobeerd om de pincode weg te halen met middel van de puk code (die ik ook genoteerd heb), maar de menu van Sodexo zei dat de puk code invalid was. Ik heb dit de 1ste keer telefoonisch gemeld aan Sodexo. Telefoonisch zeiden ze me dat dit een gekend probleem was en dat de technische dienst de volgende week een oplossing zou hebben. De betrokken week (vrijdag 31/08) krijg ik mail dat zegt dat het nu wel moet lukken. Ik probeer, lukt steeds niet. Ze vragen gegevens zoals, mijn telefoon nummer en om hoe laat ik het heb geprobeerd. Ik bezorg hen netjes alle informatie. Ze bevestigen goede ontvangst en weer gingen ze het aan de technische dienst doorgeven. Een week lang hoor ik niets en besluit op zaterdag 08/09 een mail te sturen. Op die mail antwoorden ze pas vandaag met als uitleg en ik quote: Wij bevestigen de goede ontvangst van uw e-mail aangaande het wijzigen van uw code. Alvast onze excuses voor dit laattijdig antwoord. Het spijt ons te horen dat het niet mogelijk is om uw code te wijzigen. Wij kunnen uw dossier helaas niet terug vinden op basis van deze gegevens. Gelieve ons uw kaartnummer, geboortedatum en werkgever door te geven zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen.Indien u nog verdere vragen heeft, aarzel dan zeker niet om onze diensten terug te contacteren.Nu heb ik ze vorige week nog eens gebeld op maandag 10/09. De dame aan de lijn zegt me het weer door te geven aan de technische dienst (3de maal) en dat ze hoopte over 5 werkdagen iets te horen om mij feedback te geven (wat ze dus niet deed).Ik zit dus nu met een kaart waarvan ik de pincode niet ken omdat die veranderd is. Een pincode dat ik niet kan veranderen omdat de pukcode dus ook veranderd is. Sodexo zelf zegt de pincode niet te kunnen weghalen zoals ik initieel wou en blijven maar één of andere technische dienst hiervan op de hoogte te brengen die in mijn ogen niet gedaan heeft.Gevolgen hiervan zijn dat ik dus geen toegang heb tot mijn boodschappen budget. Ik ben net 2de keer vader geworden, dus mijn partner wacht haar uitkering af dat sowieso minder is dan haar loon en we hangen momenteel sterk af van mijn loon. Waar nu dus strk in wordt gegeten aangezien mijn boodschappen budget geblokkeerd is door Sodexo.