Terug

Sodexo Consumptiecheques technisch probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. H.

Naar: SODEXO

28/02/2022

Beste,Ik heb sinds kort consumptiecheques ontvangen van mijn werkgever, die ik kan gebruiken via dezelfde Sodexo kaart als mijn maaltijdcheques.Tot mijn teleurstelling moest ik in de Delhaize vaststellen dat het niet langer mogelijk was om met mijn maaltijdcheques te betalen. Omdat de consumptiecheques van een recentere datum waren, werden mijn boodschappen automatisch aangerekend op mijn deel consumptiecheques en niet op mijn deel maaltijdcheques.Ik had natuurlijk gehoopt om mijn consumptiecheques voor iets anders te gebruiken dan de wekelijkse boodschappen. Maar als dat betekent dat ik mijn maaltijdcheques niet kan gebruiken tot die aankoop, is dat voor mij onhaalbaar.Het is jammer dat Sodexo hierin geen enkele keuzemogelijkheid voorziet.

Berichten (1)

SODEXO

Naar: P. H.

28/02/2022

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform