Terug

Sociaal tarief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. P.

Naar: Luminus

21/12/2023

Beste, na een luidruchtig telefonisch gesprek, van een van uw werkneemsters die mij niet liet uitspreken! Zij vroeg mij het emailadres doortegeven waar ik vandaag uw bevestigingsmail ivm social tariefhad verstuurd, ik kreeg de kans niet en ze brak het gesprek af!! Gelieve mijn mail van vandaag 21/12/23 aan luminus.info@communication.luminus.be te raadplegen en de nodige aanpassingen te doen! Dit is reeds sinds 8/9/23 niet in orde. Mvg,

Berichten (2)

Luminus

Naar: B. P.

05/01/2024

Geachte mevrouw Peel,Beste Brigitte,Onderstaande informatie is onvoldoende om u te kunnen identificeren in ons systeem. Gelieve ons uw klantennummer te bezorgen opdat wij uw klacht kunnen registreren en behandelen.Bij voorbaat dank voor het verleende gevolg.Hoogachtend,Quality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: B. P.

08/01/2024

Geachte mevrouw Peel,Beste Brigitte,Onderstaande informatie is onvoldoende om u te kunnen identificeren in ons systeem. Gelieve ons uw klantennummer te bezorgen opdat wij uw klacht kunnen registreren en behandelen.Bij voorbaat dank voor het verleende gevolg.Hoogachtend,Quality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform