Terug

Sociaal tarief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Scarlet

03/07/2023

Beste Ik heb recht op sociaal tarief bij scarlet en vraag hen hier al geruime tijd achter. Helaas steeds zonder antwoord. Ik probeerde het via email en via het contactformulier. Vandaag heb ik eindelijk reactie ontvangen. Ik had hen gevraagd of ze dit mét terugwerkende kracht wilden doen maar daarop mocht ik helaas geen antwoord ontvangen. Dus hierbij de vraag of ik recht heb op deze terug werkende kracht?

Berichten (1)

Scarlet

Naar: A. D.

20/07/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01825549-09 met als Scarlet referentie 50129603 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen om je aanvraag voor sociaal tarief te kunnen behandelen hebben we een kopie rectoverso van je Belgische identiteitsbewijs nodig.Wij aanvaarden enkel de volgende documenten: De Belgische (elektronische) identiteitskaart De elektronische E-kaart (verklaring van inschrijving) De elektronische F-kaart (verblijfskaart van een familielid van een burger van de Europese Unie) De Belgische verblijfstitel (verblijfsvergunning) Het Belgisch paspoortJe kan ons dit document bezorgen vias:www.scarlet.be/nl/contact/Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform