Beste, in juli 2022, verkregen we telefonisch info van een mannelijke collega van Engie betreft het sociaal tarief van Katrien Vanaudenaerde, alleen gedomicilieerd op het verbruikersadres: Clabouterie 2 te Zedelgem, wegens feitelijk gescheiden. We vroegen wat er moest gebeuren om in orde te zijn, om het sociaal tarief te verkrijgen. We vroegen uitdrukkelijk of het een probleem was dat het Engie account op Pascal Stremersch stond. Er werd geantwoord, absoluut niet, als het mevrouw niet stoort, kan het zo blijven.De gesprekken worden steeds opgenomen, dit kan beluisterd worden, er werd gebeld met gsm nr. 0475 617096.Het kon enkele maanden duren, om alles in orde te krijgen. Doordat er op 6 december meteropname gebeurde, heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen, om te weten of dit tarief reeds werd aangepast. We geraakten niet binnen, er werd gevraagd de website te raadplegen wegens telefonische overlast. Via de website ontdekten we dat het document van toekenning van het sociaal tarief kon opgeladen worden. Via email werd geantwoord dat het sociaal tarief werd geweigerd met een pdf in bijlage, wat de voorwaarden waren. De naam van het account moet blijkbaar wel overeenkomen met de naam van de persoon met toegekend sociaal tarief. We werden dus verkeerd geïnformeerd! Telefonisch werd reeds een klacht ingediend en het kon een paar weken duren om daar antwoord op te krijgen.Ook werd op de factuur een bedrag van 1186,40€ aangerekend van de dag van meteropname tot de factuurdatum.Gelieve jullie verantwoordelijkheid te nemen voor de verkeerde informatie en een rechtzetting te regelen van de gerechtigde datum van 14 juli 2022 van het sociaal tarief voor Katrien Vanaudenaerde aub. Eveneens protesteren we het bedrag van 1186,40 van de datum meteropname tot facturatie datum.Met dringendheid behandelen aub en hopend op een positieve uitkomst. Met vriendelijke groeten, Pascal Stremersch 0475 617097Met