Terug

Sociaal tarief werd geweigerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Engie

27/01/2023

Beste, in juli 2022, verkregen we telefonisch info van een mannelijke collega van Engie betreft het sociaal tarief van Katrien Vanaudenaerde, alleen gedomicilieerd op het verbruikersadres: Clabouterie 2 te Zedelgem, wegens feitelijk gescheiden. We vroegen wat er moest gebeuren om in orde te zijn, om het sociaal tarief te verkrijgen. We vroegen uitdrukkelijk of het een probleem was dat het Engie account op Pascal Stremersch stond. Er werd geantwoord, absoluut niet, als het mevrouw niet stoort, kan het zo blijven.De gesprekken worden steeds opgenomen, dit kan beluisterd worden, er werd gebeld met gsm nr. 0475 617096.Het kon enkele maanden duren, om alles in orde te krijgen. Doordat er op 6 december meteropname gebeurde, heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen, om te weten of dit tarief reeds werd aangepast. We geraakten niet binnen, er werd gevraagd de website te raadplegen wegens telefonische overlast. Via de website ontdekten we dat het document van toekenning van het sociaal tarief kon opgeladen worden. Via email werd geantwoord dat het sociaal tarief werd geweigerd met een pdf in bijlage, wat de voorwaarden waren. De naam van het account moet blijkbaar wel overeenkomen met de naam van de persoon met toegekend sociaal tarief. We werden dus verkeerd geïnformeerd! Telefonisch werd reeds een klacht ingediend en het kon een paar weken duren om daar antwoord op te krijgen.Ook werd op de factuur een bedrag van 1186,40€ aangerekend van de dag van meteropname tot de factuurdatum.Gelieve jullie verantwoordelijkheid te nemen voor de verkeerde informatie en een rechtzetting te regelen van de gerechtigde datum van 14 juli 2022 van het sociaal tarief voor Katrien Vanaudenaerde aub. Eveneens protesteren we het bedrag van 1186,40 van de datum meteropname tot facturatie datum.Met dringendheid behandelen aub en hopend op een positieve uitkomst. Met vriendelijke groeten, Pascal Stremersch 0475 617097Met

Berichten (2)

Engie

Naar: P. S.

30/01/2023

Beste heer StremerschTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 27 januari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: P. S.

14/02/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 27 janvier 2023 14:55À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Sociaal tarief werd geweigerd - (CPTBE01710854-65)Klacht - Sociaal tarief werd geweigerd - (CPTBE01710854-65) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform