Terug

Sociaal tarief niet meer toegepast over verschillende maanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

27/06/2023

Ik heb op 21.06.2023 een mail-klacht bij Testaankoop ingediend tegen Telenet, wegens het niet toepassen van het sociaal tarief, ondanks de voorwaarden steeds werden vervuld.Klacht bij Testaankoop 2023/7160De Ombudsdienst voor Telecommunicatie werd door Telenet 'leugenachtig' geïnformeerd. Website : www.ombudsmantelecom.beAan de heer Jean DESMETRedingenhof 2 2 bus 01 013000 LeuvenBrussel, 05/06/2023Betreft: klacht ingediend bij de Ombudsdienst voor telecommunicatieGeachte heer DESMET,Uw aanvraag tot bemiddeling, ontvangen op 05/06/2023, heeft mijn volledige aandacht weerhouden. Uw klacht is op volledigheid nagetrokken en ontvankelijk verklaard. Ik maakte uw dossier over ter onderzoek aan de betrokken operator(en). Ik wens te verduidelijken dat de Ombudsdienst volledig onafhankelijk is van Telenet Group. De Ombudsdienst heeft de operator(en) verzocht om binnen een termijn van 10 dagen een standpunt in te nemen. Ik zal vervolgens nagaan of dit standpunt aanvaardbaar is. Nadien zal u hierover door onze dienst worden ingelicht, waarbij u de kans zal worden geboden om te reageren op de voorgestelde oplossing. De inningsprocedure voor eventuele betwiste kosten wordt door de operator opgeschort. Dit betekent dat alle niet-betwiste kosten steeds tijdig moeten betaald worden.In bijlage vindt u een uittreksel van het procedurereglement. U kunt het volledige procedurereglement ontvangen op eenvoudig verzoek of raadplegen op www.ombudsmantelecom.be. Voor meer informatie kan u zich wenden tot Rebecca Vanhoolandt op telefoonnummer 02 209 15 15 of via het mailadres rebecca.vanhoolandt@ombudsmantelecom.be.Met de meeste hoogachting, Luc Tuerlinckx,OmbudsmanTelenet beweert ten onrechte - consulteerbaar bij Telenet eveneens bij het BIPT - dat er voorheen geen sociaal tarief werd aangevraagd en er momenteel ook geen sociaal tarief werd aangevraagd. Als ze de wettelijk bij te houden maandelijkse afrekeningen zouden controleren, zouden ze zelf kunnen vastsstellen dat ze foute informatie aan de Ombudsdienst hebben doorgegegeven.Als klant van Testaankoop wens ik uw tussenkomst in het dossier.Met dank!

Berichten (1)

A. C.

Naar: Telenet

24/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform