Terug

snel stukgaan van artikel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Brico Belgium

06/04/2024

Beste ik kocht een Elektrische grasmaaier bij jullie (Brico)met bijhorende Batterijen die meer dan 100euro kosten wat blijk nu ik heb de Grasmaaier 4jaar en enkele maanden en moet ik de batterijen opnieuw kopen voor de 3DE MAAL omdat ze stuk zijn ???Wat voor batterijen zijn dat ??dat noem ik klanten bedriegen .ik doe na elke maai beurt de batterijen eruit en indien nodig laad ik ze op .Maar toch laden ze plots niet meer op ?Nu gaan mijn batterijen meer kosten dan dat mijn grasmaaier koste.Grasmaaier is een Elektrische grasmaaier met borstelloze motor 40VMax type Central park .ik zou nu graag zonder kosten een paar nieuwe batterijen krijgen anders stel ik voor om dit echt rond te laten gaan dat de mensen dit artikel of alle artikels met zo een batterijen niet meer te laten verkopen mvg Kurt

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: K. D.

08/04/2024

Beste Kurt,We hebben je bericht goed ontvangen.Zou je ons je aankoopbewijs kunnen toesturen? Daarnaast willen we graag weten bij welke winkel je de vervanging/herstelling van je batterijen hebt laten uitvoeren.Alvast bedankt voor je begrip.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Justin DouzeKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgië - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform