Terug

Sneakers met productiefout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. G.

Naar: NIKE

10/12/2021

Beste,Ik heb via de loting op de SNKRS app een paar Jordan 1 x A ma maniere gewonnen en dus ook gekocht. Deze sneaker hoort een sail/gebroken wit gekleurde middenzool te hebben. De sneakers die ik ontvangen heb, hebben een roze middenzool. Dit is duidelijk een productiefout en hier ben ik de dupe van. Het gaat hier om een limited edition sneaker die nu nergens meer te verkrijgen is, deze sneaker is ondertussen ook veel meer waard dan het aankoopbedrag van 190 euro. Als ik deze sneaker dus retourneer om mijn geld terug te krijgen ben ik zelf in het zak gezet gezien ik deze sneakers nergens anders nog kan kopen of ik mag er meer dan 350 euro voor betalen.Ik heb al tweemaal een chat gestart met een werknemer van Nike en tweemaal werd deze chat zomaar afgesloten zonder dat er een oplossing kwam. Retourneren is geen eerlijke oplossing gezien ik dan mijn enige kans op deze sneaker kwijt ben. De productiefout is niet mijn verantwoordelijkheid. Een promotiecode van 10¨% hoef ik ook niet, gezien ik student ben heb ik sowieso al een korting van 10% op de site. De enige eerlijke oplossing hier is een omruil voor hetzelfde paar maar dan zonder fout of een volledige terugbetaling wanneer een omruil niet mogelijk is. Alvast bedankt voor een antwoord.

Berichten (1)

NIKE

Naar: Y. G.

10/12/2021

[English]Thank you for contacting Nike.com.In order to best support you in resolving your inquiry, please visit us at: help-en-eu.nike.com/. We look forward to assisting you.Thank you,Nike.com Customer Service TeamView Nike's online privacy policy at help-en-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-en)This email message has been automatically generated. Replies are not monitored.[German]Vielen Dank, dass du dich mit Nike in Verbindung gesetzt hast. Damit wir deine Anfrage bestm_glich bearbeiten k_nnen, besuche uns unter: help-de-eu.nike.com/app/home. Wir freuen uns darauf, dir zu helfen. Vielen Dank, das Kundenservice-Team von Nike.Die Online-Datenschutzbestimmungen von Nike findest du unter help-de-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-de). Diese E-Mail wurde automatisch versendet. Bitte antworte nicht auf diese E-Mail.[Spanish]Gracias por ponerte en contacto con Nike.com. Para que podamos ayudarte mejor a resolver tú consulta, vísitanos en: help-es-eu.nike.com/. Te esperamos para ayudarte. Gracias el equipo del servicio de atención al cliente de Nike.com.Consulta online la política de privacidad de Nike en help-es-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-es). Este mensaje de correo electrónico se ha generado de forma automática. Las respuestas al mismo no se supervisan.[French]Nous vous remercions d'avoir contactée Nike.com. Pour nous permettre de pondre au mieux votre demande, veuillez nous rendre visite l'adresse help-fr-eu.nike.com/. Nous nous réjouissons de pouvoir vous aider. Merci, l‘équipe de service cliente Nike.com.Consulte la politique de confidentialité de Nike en ligne l’adressè help-fr-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-fr). Cet e-mail a été généré automatiquement. Ne pas répondre. [Italian]Grazie per aver contattato Nike.com. Per risolvere al meglio il tuo problema, visita il sito: help-it-eu.nike.com/. Ci auguriamo di esserti stati utili. Grazie, il Team Assistenza Clienti.Consulta la Politica sulla privacy online di Nike al sito help-it-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-it). Questo messaggio e-mail a stato generato automaticamente. Le risposte non vengono monitorate


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform