Beste, op 8 mei jl hadden wij een vlucht geboekt bij SN Brussels van Brussel naar Herakilon. in eerste instantie had ik alleen handbagage geboekt maar een 2tal weken daarvoor toch extra bagage bijgeboekt om een valies van 23 kg te kunnen meenemen. Bij het inchecken op 8 mei waren wij een 15 tal minuten voor het sluiten van de incheckbalie aan de beurt . De SN medewerkster zegt tegen mij dat ik nog moet betalen voor mijn bagage. Ik zei haar dat ik dat bijgeboekt had en betaald maar zij kon dat niet zien in haar programma op de computer ik ondertussen mijn mails en dergelijke nakijken maar door de stress en de vele mails die ik van SN Brussels heb, ik vlieg nl minstens 1 keer per maand met ze, vond ik het niet 1,2 , 3 terug en werd er een overste bijgehaald. Die ook beweerde dat ik niet betaald had. ik antwoordde toen dat ik dan wel nog zou bijbetalen en het later zou uitzoeken maar zij besliste toen dat dat NIET meer ging en wij mochten ook niet zonder bagage meer mee met die vlucht! we werden doorgestuurd naar de balie van SN om te zien voor een andere vlucht maar die waren er niet meer in die week!!! dus de enige optie die we hadden om die dag of zelfs week nog op vakantie te kunnen gaan was om bij Aegan Airlines een Enkele Reis te boeken die ons 400 euro per persoon heeft gekost. we waren met 2 personen!we moesten wel boeken want we hadden een villa gehuurd, een auto en daar hadden we al voorbetaald......bij terugkomst heb ik gelijk een klacht ingediend.reactie gekregen en zaaknummer SN00725 en dan stopte het..... geen verdere reactie meer, ook niet op aangetekend schrijven, etc. daarom nog een keer via hun website de zaak aanhangig gemaakt en kreeg ik opnieuw een zaaknummer SN 03072 maar dan stopte het weer!!! we zijn nu dus 4 maanden verder en nog niks van een bedrijf als SN Brussels gehoord. De maand erop heb ik weer t zelfde voorgehad, bij het later bijboeken van bagage werd dit niet aangepast op mijn ticket en heb ik zelf via lufthansa contact opgenomen om dit op mijn ticket vermeld te krijgen! nu is mijn zoon op 1 augustus met SN gevlogen en had hij PRECIES het zelfde voor!!! om geen discussie aan te gaan heeft hij 30 euro moeten betalen bij het inchecken om mee te kunnen gaan... OOK meteen weer een klacht ingediend en hij heeft wel een bevestiging gekregen dat het een fout van hun was en dat hij geen 30 euro terugkreeg maar de 25 die hij al betaald had... stoppen ze weeral 5 euro in eigen zak... Daar kan ik nog mee leven maar die 800 euro die wij extra kwijt waren daar heb ik het heel moeilijk mee en ik wil die terugvorderen.Wijzelf hebben jaren lang deel uitgemaakt van de SN FAMILY omdat mijn man werkzaam was bij SN. Het gewoon niet reageren op mijn mails chats, aangetekend schrijven: het is een GROTE SCHANDE !!