Beste,Op 23/5 kreeg ik sms van 8838 v.moxigames dat m'n24h gratis periode verlopen was en er 4,99€/week gefactureerd werd. Maar ik ken deze dienst niet en zeker niet aangevraagd en niets getekend. Ik heb direct nummer geblokkeerd op gsm mr ontdekte dat er 2×4,99€ op factuur stond! Op 13/6 heb ik op aanraden van zoon nummer gedeblokkeerd en stop gestuurd en terug geblokkeerd. Acties : 30/5, 10/6(naar winkel waar ze me vertelde geen technische dienst te zijn),11/6 en 14/6 naar proximusdienst gebeld. Er werd mij steeds verzekerd dat dit opgelost was. Laatste gesprek werd er beloofd dat het in orde zou komen, mevrouw zei dat ze klachtdossier aangemaakt heeft mr voor alle zekerheid doe ik dat via testaankoop want ik wil dat dit stopt. Ondertussen staat er weer aanrekening van 2x4,99€ op mijn proximusapp.Mvg,Michel