Terug

Smeren duurder contract aan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

29/12/2022

Op 30/11/22 vroeg ik informatie voor de verbeterde wifi 6 modem en ik zou deze krijgen als ik de superieure ervaring zou pakken voor 10 euro per maand extra of 1 malig 49 euro ik heb de superieure ervaring gepakt voor 10 euro per maand extra op 23/12/22 kwam de instalateur langs om het in orde te maken maar hij had de modem niet bij hij zou verstuurd worden met de post toch maar is na gevraagd op de chat en het was nog niet door gegeven maar ze gingen het in orde maken en hem met de post versturen nu vandaag 29/12/22 telefoon van een mevrouw die allemaal andere dingen zegt dan in de chat en de winkel ze doet precies dat zei alleen alles weet ze zei dat ik geen modem krijg en ook mijn abonomment niet meer kan aan passen ik heb haar gezegd als ik 10 euro extra op mijn factuur zie en geen modem krijg ik die 10 euro extra niet ga betalen ik betaal al tussen de 150 en de 160 per maand lijkt mij al meer dan genoeg met sociaal tarief dan nog rede dat ik de modem wil ik betaal al genoeg dus wil ik het besten + ik woon in een kleine duplex en heb zelfs geen wifi in mijn slaap kamer met hun brol internet en dan proberen zei mij een versterker aant te smeren bij telenet had ik dat niet nodig zelf niet in de villa van mijn ouders dat 3 a 4 keer groter is ik heb zelf betere verbinding in mijn wonig van de telenet wifi van mijn boven buur is dit logisch? Jullie hebben geluk dat ik vast zit met duure contracten maar eens ze afgelopen zijn en ik geen betere modem heb gekregen stap ik terug over na telenet en vliegen jullie direct buiten zie bijlagen met proximus hun valse beloften tegewoordig moet je van alles screenshots nemen

Berichten (5)

K. V.

Naar: Proximus

29/12/2022

Heb ondertussen al een andere provider gevonden die mij het zelfde kan bieden maar voor 20 euro per maand minder dus als ik mijn wifi en tv bij jullie weg haal ook al moet ik dan nog 198 euro vervroegd terug betalen haal ik dat er wel terug uit in 10 maand en daarna zit ik nog steeds 20 euro goed koper ik was altijd blij met proximus maar als ik de nieuwe wifi 6 modem niet krijg zoals mij beloofd werd stap ik over en zijn jullie en goede klant kwijt 150 euro per maand met sociaal tarief is niet niks

K. V.

Naar: Proximus

12/01/2023

Zie bijlagen

Proximus

Naar: K. V.

13/01/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-12-29-14.41.05.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192994188204]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192994188204]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

K. V.

Naar: Proximus

02/02/2023

Op 13/01/2023 werd er mij weeral een nieuw modem beloofd er zou een technieker langs komen na meer dan 2 weken wachten heb ik terug contact op genomen wat blijkt dat dat de bestelling niet volledig is door gevoerd en dat ik toch geen modem zal krijgen verschilende nuteloze telefoons gehad die alleen maar mijn tijd verspilt heeft zonder resultaat ik had er uiteindelijk genoeg van praatjes maar geen daden ik houw mij teminste aan mijn woord en zoals ik al zei ben ik met wifi en tv weg bij jullie en ik bespaar zelf door jullie recente verhoging zelfs 24 euro bij mijn nieuwe provider heb alles wat ik bij jullie had en heb teminste in elke kamer verbinding nu zonder extra versterker

K. V.

Naar: Proximus

04/02/2023

Ik heb mijn internet en tv opgezegd maar wat blijkt nu dat ik eerst mijn tv moet opzeggen en de tv box moet terug sturen en daarna mijn internet opzeggen en de modem terug sturen maar dat ik alles ondertusen moet blijven betalen ik heb nog nooit zoiets belachelijk gehoord dat ik 2 keer naar de post moet gaan dit is gewoon een truk om u langer te laten betalen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform