Terug

Smartwatch kwijt en betaling kwijt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: VINTED

16/04/2024

Beste Op 28/03/2024 verkoop ik een smartwatch via Vinted voor €140. Op 30/03/2024 deed ik de smartwatch op de post en werd deze succesvol verzonden. Op 05/04/2024 ontvang ik via Homerr een bevestiging dat het pakket is afgeleverd bij een ServicePunt. Later diezelfde dag ontvang ik opnieuw een bevestiging via Homerr dat het pakket werd opgehaald door de koper. Op 06/04/2024 laat de koper me weten dat ze de smartwatch niet kan connecteren met haar IPhone, dit zou blijkbaar een gekend probleem zijn bij IPhone (thans heb ik ook een IPhone 11 en lukte het bij mij prima). Ik probeer haar verder te helpen maar helaas lukt het niet en geeft de koper aan dat ze de smartwatch zal retourneren. Ik vraag een retourzending aan via Vinted en ontvang een e-mail dat de koper het artikel voor 15/04/24 moet verzenden. Indien het pakket niet op tijd wordt geretourneerd, ontvang ik een betaling van €140. Op 10/04/24 contacteert de koper me om te laten weten dat ze het pakket heeft ingeleverd. Vreemd, aangezien ik geen e-mail heb ontvangen dat het pakket werd ingeleverd. Ik laat aan de koper weten dat ik geen bevestiging heb ontvangen, waarop de koper laat weten dat er allerlei fouten gebeurd zijn tijdens het indienen van het pakket (het was er ook heel druk, ze had zelf ook een fout pakketje meegekregen dat ze nog kwam afhalen etc.) maar dat ze er opnieuw was langs geweest en dat haar verzekerd werd dat het pakket werd verzonden. Dagen later heb ik nog steeds geen bevestiging van verzending ontvangen. Ik raad de koper aan om contact op te nemen met de klantendienst van Vinted zodat dit kan onderzocht worden. Op 15/04/24 ontvang ik een e-mail van Vinted dat de koper het pakket niet op tijd heeft verzonden, dat de bestelling als voltooid werd gemarkeerd en dat de betaling zou worden vrijgegeven. Diezelfde dag ontvang ik opnieuw een melding van Vinted dat de retourzending opeens geannuleerd is en dat de betaling wordt terugbetaald aan de koper... Ik heb deze retourzending niet zelf geannuleerd. Dus ik ben mijn smartwatch kwijt ondanks ik alles heb gedaan zoals het hoort EN ik ontvang geen betaling. Ik probeer contact op te nemen via de klantendienst van Vinted maar krijg eerst een automatisch antwoord waarin het volgende vermeld wordt 'When returning an item to you, the buyer has to provide us with a tracking number that shows that the parcel is on its way back to you. This way, we can issue them a refund, and you can be sure to receive your item back', maar de koper heeft nooit een track & trace nummer ontvangen en ik heb mijn smartwatch niet terug gekregen. Na meermaals contact op te nemen met de klantendienst, laten ze me weten dat er na 'onderzoek' is gebleken dat er nooit een pakket werd afgeleverd en dat ze in deze situatie niet kunnen helpen. Waarom wordt de betaling dan vrijgegeven aan de koper als er bewijs is dat er nooit een pakket door de koper werd ingeleverd? Hierna ontvang ik opnieuw een bericht dat ze hopen dat dit 'incident' niet meer zal voorvallen en ze me dus niet kunnen verder helpen. Hier ben ik dus niet mee verder geholpen. Ik heb alle bewijsstukken (mails en berichten) bijgehouden en kan bewijzen dat ik alles heb gedaan zoals het hoorde. Sinds mijn smartwatch is afgehaald door de koper, is het misgelopen. Het is onbegrijpelijk dat ik nu mijn smartwatch kwijt ben en geen betaling heb ontvangen. Ik eis een betaling van €140 voor de smartwatch.Met vriendelijke groeten

Berichten (42)

VINTED

Naar: J. V.

16/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

17/04/2024

Hi there, Thank you for reaching out to us.In order to help you, please send us the username of the other Vintie involved in the transaction. Also, please send us the amount and name of the Item. Finally, please send us the email addressusername linked to your account. Please get back to us within 24 hours, or else we will consider the issue as solved. Speak to you soon, Guillermo Vinted

J. V.

Naar: VINTED

17/04/2024

Beste De naam van de koper is: celinep_1 De naam van het product is 'Michael Kors Access smartwatch', dit stond te koop op mijn Vinted account voor €150. Mijn e-mailadres is joy_vreven@hotmail.com en mijn username is 'joyvreven' Mvg Joy

VINTED

Naar: J. V.

17/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

17/04/2024

Hi, JoyThis message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Cindy Vinted

J. V.

Naar: VINTED

17/04/2024

Ik ontvang onderstaand bericht via Vinted: Hallo, Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht ontvangen van het platform voor consumentenklachten. Als we naar je account kijken, kunnen we in onze gegevens zien dat het probleem dat je had, is opgelost. Houd er rekening mee dat als je problemen hebt met Vinted, we je ten zeerste aanmoedigen om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat ons team je snel kan helpen. Bezoek https://vinted.be/help en gebruik een relevant helpdesk onderwerp om met ons te chatten! Vriendelijk bedankt, Team Vinted Wat bedoelt u met dat het probleem werd opgelost? Ik heb toch nog steeds geen betaling ontvangen en ik heb mijn smartwatch niet terug? Mvg, Joy

VINTED

Naar: J. V.

17/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

17/04/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted

J. V.

Naar: VINTED

18/04/2024

Beste Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen via mijn e-mailadres. Wat is de stand van zaken? Ik ontving wel een melding via mijn Vinted account dat het probleem zou opgelost zijn, maar dit is zeker niet het geval. Ik heb nog steeds geen betaling ontvangen en ben nog steeds mijn smartwatch kwijt. MvgJoy

VINTED

Naar: J. V.

18/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

18/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

19/04/2024

Hello, I hope you are doing well.As you haven't replied to our previous messages, I will close this case.If you still need assistance, please let me know.I'll be happy to help you. Ewis Team Vinted

J. V.

Naar: VINTED

19/04/2024

Beste Ik kreeg gisteren de melding dat ik moet afwachten op een antwoord... Dit mag dus niet afgesloten worden, ik wacht nog steeds op een antwoord. Zie bericht van 18/04/2024. MvgJoy

VINTED

Naar: J. V.

19/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

19/04/2024

Hi, There,Thanks for contacting us.I'd be happy to help you with this.Could you please reply to this message thread with your username and clear information about your issue?Please send us this information within 24 hours Speak to you soonAleja Vinted

J. V.

Naar: VINTED

20/04/2024

Beste Ik heb alle informatie reeds eerder bezorgd maar ik zal ze opnieuw doorsturen. Mijn username is joyvreven, de naam van de koper is celinep_1. De naam van het product is 'Michael Kors Access smartwatch', dit stond te koop op mijn Vinted account voor €150.Op 28/03/2024 verkoop ik een smartwatch via Vinted voor €140. Op 30/03/2024 deed ik de smartwatch op de post en werd deze succesvol verzonden. Op 05/04/2024 ontvang ik via Homerr een bevestiging dat het pakket is afgeleverd bij een ServicePunt. Later diezelfde dag ontvang ik opnieuw een bevestiging via Homerr dat het pakket werd opgehaald door de koper. Op 06/04/2024 laat de koper me weten dat ze de smartwatch niet kan connecteren met haar IPhone, dit zou blijkbaar een gekend probleem zijn bij IPhone (thans heb ik ook een IPhone 11 en lukte het bij mij prima). Ik probeer haar verder te helpen maar helaas lukt het niet en geeft de koper aan dat ze de smartwatch zal retourneren. Ik vraag een retourzending aan via Vinted en ontvang een e-mail dat de koper het artikel voor 15/04/24 moet verzenden. Indien het pakket niet op tijd wordt geretourneerd, ontvang ik een betaling van €140. Op 10/04/24 contacteert de koper me om te laten weten dat ze het pakket heeft ingeleverd. Vreemd, aangezien ik geen e-mail heb ontvangen dat het pakket werd ingeleverd. Ik laat aan de koper weten dat ik geen bevestiging heb ontvangen, waarop de koper laat weten dat er allerlei fouten gebeurd zijn tijdens het indienen van het pakket (het was er ook heel druk, ze had zelf ook een fout pakketje meegekregen dat ze nog kwam afhalen etc.) maar dat ze er opnieuw was langs geweest en dat haar verzekerd werd dat het pakket werd verzonden. Dagen later heb ik nog steeds geen bevestiging van verzending ontvangen. Ik raad de koper aan om contact op te nemen met de klantendienst van Vinted zodat dit kan onderzocht worden. Op 15/04/24 ontvang ik een e-mail van Vinted dat de koper het pakket niet op tijd heeft verzonden, dat de bestelling als voltooid werd gemarkeerd en dat de betaling zou worden vrijgegeven. Diezelfde dag ontvang ik opnieuw een melding van Vinted dat de retourzending opeens geannuleerd is en dat de betaling wordt terugbetaald aan de koper... Ik heb deze retourzending niet zelf geannuleerd. Dus ik ben mijn smartwatch kwijt ondanks ik alles heb gedaan zoals het hoort EN ik ontvang geen betaling. Ik probeer contact op te nemen via de klantendienst van Vinted maar krijg eerst een automatisch antwoord waarin het volgende vermeld wordt 'When returning an item to you, the buyer has to provide us with a tracking number that shows that the parcel is on its way back to you. This way, we can issue them a refund, and you can be sure to receive your item back', maar de koper heeft nooit een track & trace nummer ontvangen en ik heb mijn smartwatch niet terug gekregen. Na meermaals contact op te nemen met de klantendienst, laten ze me weten dat er na 'onderzoek' is gebleken dat er nooit een pakket werd afgeleverd en dat ze in deze situatie niet kunnen helpen. Waarom wordt de betaling dan vrijgegeven aan de koper als er bewijs is dat er nooit een pakket door de koper werd ingeleverd? Hierna ontvang ik opnieuw een bericht dat ze hopen dat dit 'incident' niet meer zal voorvallen en ze me dus niet kunnen verder helpen. Hier ben ik dus niet mee verder geholpen. Ik heb alle bewijsstukken (mails en berichten) bijgehouden en kan bewijzen dat ik alles heb gedaan zoals het hoorde. Sinds mijn smartwatch is afgehaald door de koper, is het misgelopen. Het is onbegrijpelijk dat ik nu mijn smartwatch kwijt ben en geen betaling heb ontvangen. Ik eis een betaling van €140 voor de smartwatch.MvgJoy

VINTED

Naar: J. V.

20/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

20/04/2024

Hello,Merci de nous avoir contactés.Je suis heureux de confirmer que nous avons reçu votre e-mail et l'avons transmis au service responsable pour évaluer si l'offre est pertinente. Si oui, ils vous contacteront directement.Bonne journée,Yassine Vinted

VINTED

Naar: J. V.

20/04/2024

Hi there!I'd be happy to help you with this! )Could you please reply to this message thread with your username, username of the other Vintie involved and the item description?Speak to you soon,Ahmed Team Vinted

J. V.

Naar: VINTED

21/04/2024

Beste De naam van de koper is: celinep_1 De naam van het product is 'Michael Kors Access smartwatch', dit stond te koop op mijn Vinted account voor €150. Mijn e-mailadres is joy_vreven@hotmail.com en mijn username is 'joyvreven' Ik heb net dezelfde informatie al bezorgd op 17/04/2024. Jullie vragen telkens hetzelfde op maar ik krijg geen antwoord op mijn vraag. Wat is nu eindelijk de stand van zaken in dit dossier? Ik ga niet iedere keer opnieuw dezelfde informatie bezorgen. Kunnen jullie de voorgaande berichten niet lezen? Ik zou nu graag een duidelijk antwoord krijgen, anders zal ik verdere stappen ondernemen en contact opnemen met een advocaat. Mvg Joy

VINTED

Naar: J. V.

21/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

21/04/2024

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted

VINTED

Naar: J. V.

21/04/2024

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/70875139/1714115212/81df202e5e12a6dc7d78c38b767cde8cHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

VINTED

Naar: J. V.

21/04/2024

Hey there,This is a reminder from Team Vinted. Please reply to this message if your issue is still unsolved:- If we previously asked you for any extra info, send us the details we requested- If that wasn't the case - give us an update of your current situationIf we don't hear back from you, we will assume your issue has been resolved.We sure haven't forgotten about your request, but since it's been a while, we want to check if you're still having trouble, and get right to solving your issue if you are.Team Vinted

J. V.

Naar: VINTED

21/04/2024

Beste Ik heb alle informatie al bezorgd, kunnen jullie dit eindelijk verder onderzoeken? Ik krijg constant de vraag om gegevens te bezorgen terwijl ik dit al meermaals heb gedaan. Hieronder een kopie van mijn laatste bericht De naam van de koper is: celinep_1 De naam van het product is 'Michael Kors Access smartwatch', dit stond te koop op mijn Vinted account voor €150. Mijn e-mailadres is joy_vreven@hotmail.com en mijn username is 'joyvreven' Ik heb net dezelfde informatie al bezorgd op 17/04/2024. Jullie vragen telkens hetzelfde op maar ik krijg geen antwoord op mijn vraag. Wat is nu eindelijk de stand van zaken in dit dossier? Ik ga niet iedere keer opnieuw dezelfde informatie bezorgen. Kunnen jullie de voorgaande berichten niet lezen? Ik zou nu graag een duidelijk antwoord krijgen, anders zal ik verdere stappen ondernemen en contact opnemen met een advocaat. Mvg Joy

VINTED

Naar: J. V.

21/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

22/04/2024

Hello, Thank you for contacting us.We would be more than happy to help you.But in order to do so, would you please send us the account username or email address?So that we can look further into your inquiry.Please make sure to confirm with us within 24, Otherwise, If we did not hear from you by that time, we will assume that your issue has been resolved.Waiting for you reply.Hoda Team Vinted

J. V.

Naar: VINTED

22/04/2024

De naam van de koper is: celinep_1 De naam van het product is 'Michael Kors Access smartwatch', dit stond te koop op mijn Vinted account voor €150. Mijn e-mailadres is joy_vreven@hotmail.com en mijn username is 'joyvreven'

VINTED

Naar: J. V.

22/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

22/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

22/04/2024

Hey there,This is a reminder from Team Vinted. Please reply to this message if your issue is still unsolved:- If we previously asked you for any extra info, send us the details we requested- If that wasn't the case - give us an update of your current situationIf we don't hear back from you, we will assume your issue has been resolved.We sure haven't forgotten about your request, but since it's been a while, we want to check if you're still having trouble, and get right to solving your issue if you are.Team Vinted

J. V.

Naar: VINTED

22/04/2024

Beste Ik ben het beu om hier steeds op te moeten reageren. Op 22/04/2024 ontvang ik twee berichten van uw diensten, die telkens het tegenstrijdige zeggen. Zie hieronder de berichten"Bonjour, Merci de nous avoir contactés. Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible. Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience ! Bien à vous, L'équipe Vinted" en "Hey there, This is a reminder from Team Vinted. Please reply to this message if your issue is still unsolved: - If we previously asked you for any extra info, send us the details we requested - If that wasn't the case - give us an update of your current situation If we don't hear back from you, we will assume your issue has been resolved. We sure haven't forgotten about your request, but since it's been a while, we want to check if you're still having trouble, and get right to solving your issue if you are. Team Vinted" Ik wil dat 1 iemand mijn vraag vanaf nu verder opvolgt. Jullie hebben alle gegevens, deze zal ik niet meer opnieuw bezorgen aangezien ik al enkele keren dezelfde informatie heb moeten doorsturen. Ik zou ook graag in dezelfde taal worden verder geholpen, in plaats van in het Engels en in het Frans. Mijn vraag zou doorgestuurd worden naar een verantwoordelijke. Wat is de stand van zaken hierin? Er is duidelijk nog steeds GEEN oplossing gegeven, ik heb nog GEEN antwoord ontvangen en wil zo snel mogelijk een antwoord op mijn vraag! Dit dossier mag dus NIET worden afgesloten. Jullie houden me de hele tijd aan het lijntje en dit kan niet langer.

VINTED

Naar: J. V.

22/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

22/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

23/04/2024

Hey there,This is a reminder from Team Vinted. Please reply to this message if your issue is still unsolved:- If we previously asked you for any extra info, send us the details we requested- If that wasn't the case - give us an update of your current situationIf we don't hear back from you, we will assume your issue has been resolved.We sure haven't forgotten about your request, but since it's been a while, we want to check if you're still having trouble, and get right to solving your issue if you are.Team Vinted

J. V.

Naar: VINTED

26/05/2024

Beste Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen en wil dat deze klacht herbekeken wordt. Ik heb meermaals alle informatie bezorgd. Graag een antwoord en terugbetaling van €140 voor het horloge wat ik kwijt ben doordat de koper dit niet meer heeft opgestuurd naar mij.

VINTED

Naar: J. V.

26/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

29/05/2024

Hello Joy,Unfortunately, after the investigation carrier confirmed that they do not have in possession this parcel and that it was never dropped off. In this situation, we are not able to help, and I have to cancel the transaction so that the money is released back to the buyer.See you soon,Alieeah Team Vinted

J. V.

Naar: VINTED

30/05/2024

Beste Ik begrijp het niet, dit is toch oneerlijk. Ik, als verkoper, heb mijn pakketje afgeleverd en de koper is dit gaan afhalen. Hier heb ik alle bewijzen van. De koper wou het pakket terug naar mij opsturen, maar dit werd nooit afgeleverd. Waarom krijgt de koper dan haar geld terug en ik niets? Hebben jullie dan geen bescherming voor de verkopers? Hoe staat dit in jullie policy geschreven? Mvg

VINTED

Naar: J. V.

30/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

30/05/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

01/06/2024

Hi,You were recently in touch with Vinted support.Please rate our support team's performance:s:www.vinted.nl/hcf/73676277/1717625061/6ffde6180db0acd5df4fa6d11a5cd8a4Your feedback helps us improve, so please be honest. Team Vinted

Bemiddeling door Testaankoop 13 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform